נדל"ן ותשתיות

הולמס פלייס מגיעה לראשונה לירושלים: זה המתחם החדש שנבנה

רשת הולמס פלייס מגיעה לראשונה לירושלים ותפתח בעיר הבירה מועדון של רשת אייקון פיטנס בהשקעה של מעל 4.5 מיליון שקלים: "עתידים לפתוח בין 3-4 מועדוני כושר נוספים בירושלים בתקופה הקרובה".
מערכת ice | 
הולמס פלייס בירושלים (צילום הולמס פלייס)
רשת הולמס פלייס מגיעה לראשונה לירושלים ותפתח בעיר הבירה מועדון של רשת אייקון פיטנס בהשקעה של מעל 4.5 מיליון שקלים. קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה על המהלך: "כחלק מתוכנית הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות, עליה הכרזנו לאחרונה, אנו עתידים לפתוח בין 3-4 מועדוני כושר נוספים בירושלים בתקופה הקרובה".
המועדון החדש של אייקון פיטנס, מקבוצת הולמס פלייס, ימוקם במתחם הסינמה סיטי בעיר וישתרע על שטח של 1,100 מ"ר עם נוף פנורמי מרהיב לכל העיר. לקראת פתיחת המועדון, קבוצת הולמס פלייס פתחה במבצע פריסייל מיוחד של מנויים במחירים אטרקטיביים החל מ-99 שקל וחודש ללא עלות ל-500 המצטרפים הראשונים.
 
המועדון החדש בירושלים, משלב חדשנות טכנולוגית, חדר כושר עם מכשור מתקדם, חדר סטודיו הכולל היצע גדול של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ובנוסף שיעורי סטודיו וירטואליים – מגוון רחב של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים בעולם שמוקרנים על מסך ענק ומאפשרים למנויים להתאמן בכל שעה ביום גם כשאין שיעור לייב, מלתחות, לוקרים ואווירה צעירה.
אייקון פיטנס הינה רשת מועדוני כושר בפריסה ארצית, המונה 26 מועדונים (מצפון ועד דרום) המשתייכת לקבוצת מועדוני הכושר הגדולה בארץ הולמס פלייס. מועדוני אייקון מביאים בשורה רעננה, צעירה, טכנולוגית חדשנית וזולה – מועדוני PREMIUM מבחינת עיצוב, מכשור ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד, אך במחיר LOW COST.
 
הקונספט של הרשת מתמקד בלהיות SMART, SIMPLE, SEXY  כשחוויות הלקוח מרגע ההרשמה (האינטרנטית הפשוטה), הכניסה (באמצעות שערים דיגיטליים חכמים) ועד הלוקרים (שנסגרים באמצעות כרטיס החבר של הלקוח) ושיעורי הסטודיו (שיעורים וירטואליים על מסך ענק) תהייה מאוד פשוטה, מאוד חכמה, צעירה וסקסית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה