נדל"ן ותשתיות

דיירי הבניין בר"ג פונו מחשש לקריסתו: "סכנה ממשית להתמוטטות"

עיריית רמת גן הורתה על פינוי מידי של דיירים מבניין ברחוב סמדר שבעיר, זאת בשל חשש ממשי לקריסה. אותם דיירים נאלצו להוציא את חפציהם בתוך זמן קצר מרגע ההודעה, זאת למרות שכבר שנים הבניין נמצא במצב רעוע
מערכת ice | 
הבניין שקרס בחולון (צילום דוברות כבאות והצלה מחוז דן)
עיריית רמת גן הורתה אמש (שני) על פינוי מידי של דיירים מבניין ברחוב סמדר שבעיר, זאת בשל חשש ממשי לקריסה. אותם דיירים נאלצו להוציא את חפציהם בתוך זמן קצר מרגע ההודעה, זאת למרות שכבר שנים הבניין נמצא במצב רעוע.
על פי צו הפינוי שנשלח לדיירי הבניין, בדיקת מהנדס שנערכה באותו יום העלתה שמצב שלד הבניין רעוע מאוד וכי נמצאו סדקים בעמודי יסוד בקומה הראשונה. בצו נכתב: "יש סכנה ממשית ומידית להתמוטטות המבנה". 
 
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מסר לדיירים כי בשל כשל חמור בשני עמודי יסוד בבניין, ולאחר שהוצגו בפניו חוות דעת מוחלטות של שני מהנדסים, כולל של מהנדסת העיר, לא נותרה שום ברירה אלא לפנות את כל הדיירים בבניין באופן מידי. הבוקר הגיעו מובילים כדי להעביר את החפצים של הדיירים לאחסון, ואנשי אגף הרווחה הגיעו על מנת לסייע לדיירים שרובם מתגוררים בשכירות בבניין, שכבר נמצא בהליך של תמ"א 38 ואף הוא אושר על ידי הוועדה המקומית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה