נדל"ן ותשתיות

ביקושים גבוהים לנדל"ן באזור השרון, המספרים נחשפים

חברת נת"מ פרסמה דו"ח למחצית הראשונה של 2022, על פיו נרשמו ביקושים גבוהים באזור רעננה וכפר סבא, בזכות הקמה של מגדלים מודרניים

מערכת ice | 
פרויקט אינפיניטי פארק רעננה. הדמייה: 3division
על פי דו"ח נת"מ, באזור כפר סבא, רעננה דרום - הוד השרון נבנים בימים אלו פרויקטים חדשים בשטח כולל של אלפי מ"ר, להם שיעורי אכלוס גבוהים יחסית טרם קבלת טופס האכלוס.  מחירי השכירות, שומרים על יציבות אל מול החציון הקודם ועומדים על כ 81 ₪ למ"ר בממוצע ושיעורי האכלוס גבוהים, ועומדים על מעל 97%.
 
בנת"מ מציינים כי האזור עובר לא מעט תמורות שחיזקו אותו בשנה האחרונה. כך למשל חברת אמדוקס שתפנה בקרוב את משכנה במתחם אינפיניטי פארק רעננה לטובת קמפוס חדש באזור התעסוקה. כמו כן במתחם אינפיניטי פארק מוקם בימים אלה המגדל הגבוה בשרון שימנה 32 קומות והוא כבר מושכר בתפוסה של כ 70% לחברות הייטק מהמובילות בשוק, דוגמת זום אינפו,  אברא ורד האט שצפויות לעבור אליו כשיפתח.  תהליכים אלה צפויים לתרום למגמת היציבות בשיעורי האכלוס ורמות המחירים גם בחציון השני של שנת 2022. אזור הרצליה פיתוח גם הוא המשיך להתחזק ומציג רמת אכלוס הכי גבוהה בשרון עם 99.5% כאשר הממוצע של מחירי השכירות עלה מעט ועומד על 100 ₪ למ"ר.
 
נטלי מרשל, נציגת הבעלים בפרויקט אינפיניטי פארק רעננה מציינת לאור התחזית המאפיינת את אזור השרון : "מעסיקים וחברות רבות מחפשים היום משרדים במיקומים בעלי נגישות גבוהה וזאת מתוך המחשבה על כוח האדם שלהן.  על כן יתנו עדיפות למרכזי תעסוקה הנמצאים על ציר רכבת ישראל, מסופי אוטובוסים או רכבת קלה וכמובן צירי תנועה ראשיים. לאזור התעסוקה בכפר סבא- רעננה דרום יתרונות בולטים אלה ועל כן לא מעט בניינים חדשים כבר נהנים מביקושים גבוהים מאוד ומחוזים ארוכי טווח שחתמו חברות הייטק מהבולטות במשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה