נדל"ן ותשתיות

אלמוגים וצים-מגידו זכו במכרז להקמת "דיור במחיר מטרה" בחיפה

אלמוגים וצים-מגידו ייזום זכו במכרז של ''דיור במחיר מטרה'' להקמת 406 יח''ד במבואות הדרומיים בחיפה 

מערכת ice |  1
מריו זוזל בעלים ויושב ראש אלמוגים, אבישי אברהם מנכ"ל רני צים מרכזי קניות (צילום לילך רז, מאיר אדרי, freepik)
חברת הנדל''ן אלמוגים החזקות בע''מ, בשליטת (כ-76%) מריו זוזל ועמי בר-משיח ובניהולה של מיכל גור, מדווחת היום (יום חמישי 29 בספטמבר 2022) כי זכתה עם חברת צים-מגידו (בחלקים שווים) במכרז של רמ''י במסגרת תכנית ''דיור במחיר מטרה'' להקמת 406 יח''ד במבואות הדרומיים בחיפה בתמורה ל- 71.6 מיליון שקל (ללא מע''מ) והוצאות פיתוח בסכום כולל של כ-64 מיליון שקל.
 
במסגרת המכרז זכו החברות ב- 3 מגרשים בשטח של 23 דונם הכוללים כ-45,000 מ''ר (שטח עיקרי) זכויות בנייה. עליהם יוקמו 406 יח''ד מתוכן 80% במסלול ''דיור במחיר מטרה'' והיתר בשוק החופשי, אשר יתפרשו על פני 15 בנייני מגורים. מתוכם 13 בניינים בני 6 קומות כל אחד ו- 2 בניינים נוספים בני 19 קומות כל אחד. היקף ההכנסות הכולל הצפוי בפרויקט יעמוד על סך של כ-740 מיליון שקל (ללא מע''מ).
מריו זוזל בעלים משותפים ויו''ר אלמוגים: ''אנו מברכים על הצטרפותה של חברת מגידו למכרז ומאמינים ששיתוף פעולה זה יתרום רבות להצלחתו של הפרויקט בעתיד. מכרז זה יספק פתרונות מגורים נוספים לזוגות ומשפחות צעירות תושבי המקום והסביבה, המחפשים להקים את ביתם בשכונה עם נגישות לשירותים ציבוריים ולמוסדות חינוך וספורט, דרכים ותשתיות מסודרות ובאיכות חיים, לצד שטחים פתוחים. אנו תקווה שעיריית חיפה ומוסדות התכנון בעיר ישנסו מותניים ויפעלו במרץ רב לקידום תהליכי הוצאת היתרי הבנייה ובכך, יאפשרו למשפחות נוספות לרכוש דירה בשכונה בזכות הפחתה בעלות הדיור''.
אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "רני צים מרכזי קניות, באמצעות חברת צים-מגידו, נמצאת בתנופת עשיה בתחום הבניה למגורים ברחבי ישראל, ואנו פועלים כל העת להעמקת פעילות החברה בתחום זה. הזכייה במכרז הנוכחי מהווה אבן דרך משמעותית, שכן מדובר בפרויקט מגורים משמעותי, הכולל 15 בנייני מגורים בהיקף של 406 יחידות דיור ויהיה אחד האטרקטיביים ביותר באזור מבואותיה הדרומיים של העיר חיפה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת אלמוגים ומאמינים, כי שילוב הכוחות ימקסם את הערך עבור רוכשי הדירות בפרויקט. פרויקט זה מתווסף לזכייה של צים-מגידו, עליה הודענו לפני כשבוע, במכרז להקמת מתחמי מגורים עם למעלה מ-600 יח"ד באופקים. מהלכים אלה הינם חלק מהאסטרטגיה של רני צים מרכזי קניות להרחיב את פעילותה בתחום המגורים בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    2 מיליון ללא מעמ.מחיר יקר מאוד
    דוד בר זאב 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיפה הדרומית.כמו טירת הכרמל.מחירים יקרים עד מאוד.חבל
    סגור