נדל"ן ותשתיות

אמפא מתפוצצת: החברה מכרה 242 דירות בסכום של כ-605 מיליון שקל

חברת הנדל"ן סיימה את שיווק שלושת המגדלים הראשונים בפרויקט מגדלי אמפא בשכונת חצרות המושבה ברחובות
מערכת ice | 
פרויקט אמפא רחובות (צילום viewpoint)
אמפא ישראל מדווחת כי סיימה את שיווק שלושת המגדלים הראשונים בפרויקט מגדלי אמפא בשכונת חצרות המושבה ברחובות. החברה מכרה 242 דירות בסכום כולל של כ-605 מיליון שקל. דירות 3 חדרים אחרונות בגודל של 75 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר נמכרו במחיר של 2.15 מיליון שקל. דירות 4 חדרים אחרונות בגודל של 98 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר נמכרו במחיר של כ-2.55  מיליון שקל ודירות 5 חדרים אחרונות בגודל של 121 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר נמכרו במחיר של כ-2.85 מיליון שקל. דירות הפנטהאוז נמכרו במחירים שנעו בין 4 מיליון שקל בבניין הראשון ו-5.5 מיליון שקל בבניין השלישי.
פערי המחירים בין הדירות שנמכרו במגדל הראשון למגדל השלישי עומדים על עשרות אחוזים. מחיר דירת 4 חדרים בקומות הביניים עמד על כ -2מיליון שקל במגדל הראשון לעומת מחיר של 2.55  מיליון שקל במגדל השלישי, הבדל של 27%  אחוזים. ככל שהשיווק מתקדם יותר כך מחירי הדירות עולים. במקביל לסיום מכירת שלושת המגדלים, החברה מתכננת לצאת לשיווק המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט שיכלול 82 דירות. מחירי הפריסייל לדירות 3 חדרים צפויים לעמוד על החל מ-2.1 מיליון שקל. דירות 4 במחיר של החל מ-2.5 מיליון שקל. דירות 5 חדרים במחיר של החל מ-2.8 מיליון שקל. דירות הפנטהאוז במחיר של החל מ-5.5 מיליון שקל.
 
פרויקט "מגדלי אמפא רחובות" כולל 4 מגדלים המתנשאים לגובה של 17 קומות, עם 324 יחידות דיור ו-3 מפלסי חנייה. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ויכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז. דירות ה-4 חדרים בגודל ממוצע של כ-98 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר ודירות ה-5 חדרים בגודל של 121 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת. קומת קרקע עם חזית מסחרית של כ-2,000 מ"ר. אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר. שכונת חצרות המושבה, אשר בה מוקם הפרויקט, מאפשרת גישה ישירה ונוחה לצירי תחבורה מרכזיים כדוגמת כביש 40, כביש 4, כביש 431. בשכונה נבנה בימים אלו פארק ירוק בשטח של 12.5 אלף דונם, גני ילדים, בתי ספר ומרכז מסחרי שישלב משרדים, מסחר, תרבות ופנאי עבור תושבי השכונה.
אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, מציין כי "סיום המכירות של שלושת המגדלים הראשונים מהווה עבורנו ציון דרך משמעותי. עקב ההאטה שקיימת בשוק הדיור ועליית הריביות, קצב המכירות התמתן במעט, אך נראה כי תושבי רחובות והסביבה הבינו את הפוטנציאל של השכונה והאזור שהולך ומתממש ולכן אנשים ממשיכים להגיע למשרד המכירות. אנו מאמינים כי בשנים הקרובות מחירי הדיור באזור ימשיכו לעלות, שכן המיקוד העירוני בפיתוח סביבתי המואץ, נגישות  השכונה והקירבה למוקדי תעסוקה מרכזיים ולתל אביב הופכים אותה למבוקשת מאוד במחירים ריאליים ביחס לתמורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה