נדל"ן ותשתיות

התכנית של בן גביר נחשפת: הקמת עשרות יישובים בשומרון ובחברון

התכנית של בן גביר, השר לביטחון לאומי הבא של ישראל, נחשפת וכוללת בין היתר הפקעת קרקעות לפיתוח תשתיות, מאות אלפי שקלים לשדרוג "ההתיישבות הצעירה" ותקנים חדשים במנהל האזרחי לאישור אדמות סקר
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
איתמר בן גביר ובנימין נתניהו חתמו בסוף השבוע האחרון על הסכם לפיו בן גיר, יו"ר עוצמה יהודית, יהיה שר  הביטחון הלאומי. הבוקר (שני) ב"ישראל היום" חשפו את התכנית של בן גביר שבין היתר כוללת הפקעת קרקעות לפיתוח תשתיות, מאות אלפי שקלים לשדרוג "ההתיישבות הצעירה" ותקנים חדשים במנהל האזרחי לאישור אדמות סקר.
התוכנית נועדה בעצם להסדיר עשרות ישובים בזמן קצר. על פי התוכנית המתגבשת, בתוך 60 ימים מיום הקמתה, תובא לאישור הממשלה החלטה להסדרת מעמדם התכנוני של 60 יישובים בהתיישבות הצעירה, מדרום הר חברון ועד צפון השומרון.
 
אחרי שהאישור יתקבל, יועבר אישור תיקון לצו החשמל, שיאפשר חיבור מיידי לחשמל ותשתיות לכל היישובים, בתוך 60 ימים מהקמת הממשלה. בתוך כך, הממשלה תקצה תקציב של כ־180 מיליון שקלים מדי שנה עבור תשתיות להתיישבות הצעירה, שכוללות חשמל, מים, ביוב ודרכים, באמצעות הרשויות, דרך משרד הנגב והגליל והחוסן הלאומי.
כמו כן, תקצה הממשלה תקציב של כ־25 מיליון שקלים בכל שנה עבור הקמת תשתיות למרכיבי ביטחון ואחזקתן ביישובים. שורה של החלטות יסללו את הדרך להסדרת היישובים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בואו לא נהיה פראיירים
    אישה 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי יממן את הישובים הללו?? כולנו משלמי המסים הפריארים, הם לא משלמים מיסים חלקם הגדול גם לא עובד , ואנחנו "הטפשים" נממן להם את החיים הטובים , חוצפה וחזירות שאין להן גבולות ...
    סגור
  • 1.
    הלוואי, אמן. (ל"ת)
    הלוואי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור