נדל"ן ותשתיות

הכביש הגרוע בישראל? WAZE חושף איפה תעמדו פי 3 יותר

אם בשבוע שעבר, בכביש מספר 1 מזרח, במקטע מכפר שמואל לשואבה, מהירות ממוצעת של 43 קמ"ש וזמן משוער למקטע של 14 דקות, הבוקר אחרי שנתיב פלוס נכנס לפעילות בכביש, העומס הפך לכבד והמהירות הממוצעת עמדה על 34 קמ"ש וזמן משוער למקטע של 36 דקות
מערכת ice | 
Waze (צילום יחסי ציבור)
כביש חדש, צרות ישנות. יומיים בלבד אחרי הפתיחת החגיגית וההצהרות המפוצצות, נתיב פלוס החדש בכביש 1 בדרך לירושלים גרם לפקקים ענקיים הבוקר (ראשון) לנהגים ואפילו אפליקציית WAZE מתריעה על עומסים חריגים ביותר.
מנתוני WAZE עולה כי לאחר פתיחת "נתיב פלוס" החדש בכביש 1 מזרח ביום שישי האחרון, נצפה היום, יום ראשון עומס כבד במקטע שבין כפר שמואל לשואבה בזמן שבשני השבועות הקודמים לכן נצפה רק עומס בינוני בכביש במקטע שבין נווה שלום לשואבה.
נכון לשעה 08:40, נצפה עומס כבד בכביש מספר 1 מזרח מכפר שמואל לשואבה, מהירות ממוצעת של 34 קמ"ש וזמן משוער למקטע של 36 דקות. לשם השוואה, הנ"ל תזמון העומסים בכביש 1 מזרח בשני השבועות הקודמים לכן, בימי ראשון (20,27.11) באותה השעה: 20.11: עומס בינוני בכביש מספר 1 מזרח, מנווה שלום לשואבה, מהירות ממוצעת של 43 קמ"ש וזמן משוער למקטע של 14 דקות.
 
בשבוע שעבר, ה-27.11: נרשם עומס בינוני בלבד בכביש מספר 1 מזרח, מנווה שלום לשואבה, מהירות ממוצעת של 46 קמ"ש וזמן משוער למקטע של 13 דקות. המשמעות, הנהגים נאלצים לעמוד כמעט פי 3 זמן על הכביש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה