נדל"ן ותשתיות

פתח תקווה מתרחבת: מאות דירות חדשות ייבנו בפרויקט ענק

חברת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, דיווחה כי זכתה באמצעות החברה הבת, אלקטרה מגורים, במכרז 'דיור במחיר מטרה' של רשות מקרקעי ישראל, לבניית 222 יח"ד וכ-1,000 מ"ר שטחי מסחר ברובע סירקין בפתח תקווה
מערכת ice |  1
פרויקט מתחם פוגל פתח תקווה (צילום כנף פרנס אדריכלים)
חברת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, מרחיבה את פעילותה בתחום הבנייה למגורים, זאת אחרי שהחברה דיווחה היום (שני) כי זכתה באמצעות החברה הבת, אלקטרה מגורים, במכרז 'דיור במחיר מטרה' של רשות מקרקעי ישראל, לבניית 222 יח"ד וכ-1,000 מ"ר שטחי מסחר ברובע סירקין בפתח תקווה.  
כחלק מתנאי המכרז, 178 מהדירות בפרויקט ישווקו במסגרת תכנית "מחיר מטרה"  והיתר (44 דירות) ישווקו לכלל הציבור בתנאי ובמחירי שוק חופשי.  עבור הקרקע תשלם אלקטרה כ-57 מיליון שקל, כאשר מחיר הזכייה משקף שווי קרקע ליח"ד של כ-250 אלף שקל, שווי נמוך משמעותית משאר ההצעות הזוכות במגרשים האחרים, שם מחירי הקרקע נעו בטווח של בין 300-430 אלף שקל ליח"ד. מכרז זה מהווה חלק משלב א' בשיווק השכונה ליזמים, הכולל כ-1,500 יח"ד הנפרשים על תשעה מגרשים.
 
רובע סירקין בפתח תקווה שנבנה על שטח של כ- 2,45 דונם, שימש בעבר את מחנה צה"ל "סירקין". המחנה התפנה כחלק ממהלך כולל של פינוי מחנות צה"ל, העברתם לנגב ובניית שכונות מגורים חדשות במקומם. התוכנית כוללת רובע מגורים ובו כ-8,500 יח"ד וכ-300 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, כיכרות עירוניות, פארקים, מבני ושטחי ציבור.
אלקטרה מגורים, שהינה זרוע היזמות למגורים של קבוצת אלקטרה בע"מ, הקימה, מקימה ומקדמת כיום כ-20 פרויקטים יזמיים בהיקף של כ-3,300 יחידות דיור. החברה צופה, כי פרויקטים אלה יניבו לה רווח גולמי של למעלה ממיליארד שקל, מתוכו כ-600 מיליון ש"ח עדיין לא הוכר בתוצאותיה הכספיות.
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה מסר: "מדובר במתחם משמעותי בהיקף של 222 דירות ושטחי מסחר, שיהיה חלק משכונה רחבת היקף שתכלול כ-8,500 יחידות דיור, אשר תוקם בשנים הקרובות על שטח שנפרש ממחנה סירקין עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. אנו גאים לקחת חלק בתנופת הפיתוח שעוברת פתח תקווה במהלך השנים האחרונות, המתבססת על עירוב שימושים של מגורים, מסחר ומשרדים, מתוך מטרה לתת מענה לביקושים הגוברים למגורים במרכז הארץ, בעיקר בקרב זוגות צעירים. חשוב לציין, כי מחיר הזכייה הנמוך של אלקטרה מגורים הינו יוצא דופן הן בהשוואה לשאר המתחמים שהוצעו במכרז ובעיקר בהשוואה למחיר השומה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מס כבד על משקיעים בעלי 10 דירות ומעלה, יוריד מחירים. (ל"ת)
    חיים 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור