נדל"ן ותשתיות

צבי צרפתי מכריז על פרויקט חדש במרכז הארץ: 450 יח"ד

חברת הנדל"ן צבי צרפתי ובניו מכריזים על פרויקט התחדשות עירונית במרכז העיר ראשון לציון במסגרתו ייבנו 450 יחידות דיור
מערכת ice | 
משה צרפתי מנכ"ל משותף חברת צבי צרפתי (צילום אילן בשור)
חברת צרפתי צבי ובניו הכריזה הבוקר (ראשון) כי פרויקט ההתחדשות העירונית בראשון לציון יצא לדרך. לפי הודעת החברה במסגרת הפרויקט יבנו 450 יח"ד חדשות ברחוב ירושלים בעיר. בנוסף לכך החברה מדווחת כי קיבלה לאחרונה אישור הפקדה בתנאים מהוועדה המקומית. כמו כן מדובר באחד מהפרויקטים הראשונים של פינוי בינוי שאושרו במרכז העיר.
כאמור במסגרת הפרויקט תפנה החברה 136 יח"ד קיימות ב-3 בתים משותפים ברחובות ירושלים ובית לחם, מבני שיכון ישנים בני 3 ו-4 קומות. שטח התוכנית הוא כ-15 דונם, וגבולותיו ברחוב ירושלים 50-66 ורחוב בית לחם 12-14.
משה צרפתי, מנכ"ל משותף של צרפתי צבי ובניו, אמר בין היתר: "מדובר בפרויקט עירוב שימושים גדול במרכז העיר שייערך במסגרת פינוי-בינוי. שימור הגינה בלב המתחם היה אתגר תכנוני לא פשוט אבל הצלחנו לעמוד בו, לרווחת הדיירים הקיימים ואלה שיתווספו. כפי שקורה לעתים רבות, הפרויקט עבר שינויים רבים במהלך הדרך לאישורו, ביניהם הפחתה משמעותית בכמות יחידות הדיור שאושרו לבנייה".
 
צרפתי הוסיף: "פינוי בינוי משרת את הדיירים הקיימים בצורה מיטבית, עם הריסה ובנייה של המתחם כולו והוספת מסחר, תעסוקה ושירותים ציבוריים, באופן שיתאים לצרכי התושבים ויספק להם מגורים במתחם מעודכן ומודרני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה