נדל"ן ותשתיות

ביקוש גבוה למשרדים בירושלים: משרדים בתלפיות נמכרו ב-90 מיליון שקל

קבוצת סופרין ושותפיה מסכמים שלב פריסייל מוצלח בפרויקט "מגדל התנופה בירושלים. 6,256 מ"ר של שטחי משרדים נמכרו בכ-90 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט תנופה בתלפיות (צילום הדמיה 3division)
שלב הפריסייל בפרויקט "מגדל התנופה" בירושלים הגיע לסיומו. במסגרת שלב זה קבוצת סופרין ושותפיה מכרו 6,256 מ"ר של שטחי משרדים בהיקף מכירות קרוב ל-90 מיליון שקל, סכום המייצג מחיר ממוצע של כ-14,300 שקל למ"ר.
פרויקט "מגדל התנופה" כולל את מתחם ומגדל התנופה אשר יחד כוללים סה"כ כ-50,000 מ"ר. בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים בפרויקט ושלוש קומות משרדים, כולם במסגרת שלב א' של הפרויקט, וכעת משווקים כ-26,000 מ"ר המהווים את שטחי מגדל המשרדים שייבנה מעל שלב א' של הפרויקט ויתנשא לגובה 19 קומות.
 
פרויקט מגדל התנופה של קבוצת סופרין, קבוצת וייס ואורקום, תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף וצפוי למתמחי פנאי לעובדים ובהם מקלחות, חדר אופניים ועוד. בלובי תהיה שמירה וכן זיהוי פנים בכניסה ומגוון מערכות חכמות נוספות. המתחם ממוקם סמוך לתחנות הרכבת הקלה וצירי תנועה ראשיים של העיר.
צחי סופרין, בעל השליטה וסגן יו"ר הדירקטוריון של קבוצת סופרין, מסר: "שוק המשרדים במרכז ירושלים מאופיין בעיקר בנותני שירותים למוסדות הציבור הרבים הממוקמים בעיר, במיוחד המשרדים הממשלתיים והממלכתיים, כמו גם מוסדות אחרים. כעת חלה מגמה של עלייה בביקוש למשרדים במרכז העיר בכלל ואזור תלפיות בפרט מצד בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין או אורי חשבון ואחרים שעד היום עבדו מתוך אזורי תעסוקה ישנים או מדירות מגורים. מתחם התנופה מהווה עבורם מתחם תעסוקה חדש ומודרני ברמה שלא הייתה מוכרת בעבר בירושלים והראיה לכך הוא קצב השיווק והביקושים המורגשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה