נדל"ן ותשתיות

לקראת ההשקה: העסקים שייפתחו במתחם החדש של שפונדר פדלון

ארז שפונדר, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון, אומר כי "לאחר שמרבית המשרדים במתחם אוכלסו אנחנו שמחים לאכלס את מתחם המסחר בבית פדלון שפונדר. נתניה מציעה כיום לא רק מקומות תעסוקה אלא גם בילוי ובתי עסק מגוונים והבשורה היא שהכל קרוב לבית ולעבודה"
מערכת ice | 
בית פדלון שפונדר (צילום קבוצת פדלון שפונדר)
חברת היזמות והבנייה שפונדר פדלון, השיקה לפני כשנה את בניין העסקים והמסחר החדש ברחוב המלאכה מתחם פולג, נתניה. לאחר אכלוס המשרדים, גם מתחם המסחר יאוכלס בקרוב ובין העסקים שיפתחו במתחם יכללו מסעדה תאילנדית עם מטבח מסורתי, בר ולאונג', מסעדות נוספות ואפילו חנות לאביזרי מין.
בית פדלון שפונדר, הינו קומפלקס למסחר ומשרדים בשטח כולל של כ-18 אלף מ"ר הממוקם בלב מתחם פולג וכולל חמש קומות משרדים מעל קומת מסחר, וכן מספר מפלסי חניה תת קרקעיים בשטח של 10,000 מ"ר. היקף ההשקעה בהקמת הפרויקט עמד על כ-110 מיליון שקל ובין רוכשי המשרדים נמנים משקיעים, רופאים, רואי חשבון, שמאים, עורכי דין, גרפיקאים, יועצי משכנתאות, אדריכלים, חברות ייבוא ועוד.
בין העסקים שחתמו לאחרונה מול קבוצת שפונדר פדלון ויאכלסו את המתחם - מסעדת "צ'ה טו צ'אק" התאילנדית המסורתית, בניהול השפית אנותאי, בשטח של כ-500 מ"ר, בר ולאונג' בשם GRACE בשטח של כ-115 מ"ר, מסעדת MORS של מזון אסיאתי בשטח של כ-60 מ"ר, מסעדת שף בשרים ובר בשם SENSE בשטח של כ-200 מ"ר, חנות חיפויים וטפטים לבית מרשת "קירות" בשטח של כ-135 מ"ר, חנות לאביזרי מין מרשת "סקס לייף" בשטח של כ-100 מ"ר וחנות נוחות בשם ICON מרקט בשטח של כ-47 מ"ר.
 
בית פדלון שפונדר החדש הינו מתחם של קבוצת שפונדר פדלון במסגרתו היא בונה ומשווקת למכירה משרדים קטנים בגימור מלא, זאת על פי מודל שפיתחה בשם מיני – מקסי, שעל פיו מציעה הקבוצה ללקוחותיה מודל תשואות ייחודי  על פי  השקעה של הון עצמי מינימלי לעומת תשואה מקסימלית מהנכס. המודל מאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים  העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש, משרד בבניין חדש הכולל חדר ישיבות משותף ואף חדר הרצאות, הדבר נכון הן ליזמים והן ללקוחות הקצה.
ארז שפונדר, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון, אומר כי "לאחר שמרבית המשרדים במתחם אוכלסו אנחנו שמחים לאכלס את מתחם המסחר בבית פדלון שפונדר. נתניה מציעה כיום לא רק מקומות תעסוקה אלא גם בילוי ובתי עסק מגוונים והבשורה היא שהכל קרוב לבית ולעבודה. לכן, דאגנו להביא מסעדות מוכרות מהמרכז ונוספות שיתנו את המענה המתאים לעובדי המשרדים ומבקרי המתחם. אנחנו יוזמים ומקדמים פרויקט נוסף בהמשך אותו הרחוב, גם הוא בקונספט דומה של משרדים קטנים בגמר מלא ומסחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה