נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בנתניה: ישראל קנדה בפרוייקט במיקום מרכזי בעיר

התוכנית של חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, אשר אושרה למתן תוקף בוועדה המקומית נתניה, כוללת הריסה ופינוי של 62 יח"ד ברחוב דיזנגוף ובניית כ-191 יח"ד חדשות במקומן
מערכת ice |  1
הדמייה של הפרויקט (צילום סטודיו אור)
חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, בניהולו של מורדי שבת, יוזמת ומקדמת תכנית התחדשות עירונית במתווה של פינוי בינוי ברחוב דיזנגוף בנתניה, באיזור הנחשב מרכזי ואטרקטיבי בעיר, בסמוך לכיכר המייסדים ובמרחק קצר מהים.
התוכנית, אשר אושרה למתן תוקף בוועדה המקומית נתניה, כוללת הריסה ופינוי של 62 יח"ד ובניית כ-191 יח"ד חדשות במקומן. בין שני הבניינים, ולכיוון הרחובות הראשיים, התכנית כוללת שטח המיועד למעבר ולשהייה לטובת הציבור. כמו כן כוללת התכנית קומת מסחר בחזית שני הבניינים, לכיוון הרחובות דיזינגוף והמייסדים עם שטח מסחרי העומד על 640 מ"ר, ושטח למבני ציבור אשר ישמש לגני ילדים בהיקף של 260 מ"ר.  
 
מנכ״ל ICR מורדי שבת, מסר היום: "חברת ICR שמה לה ליעד להיות פעילה באזורי ביקוש הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים מבטיחים שנהנים מנגישות תחבורתית מצוינת. אנו מאמינים בעיר נתניה שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. תוכנית ההתחדשות ברחוב דיזינגוף מצטרפת לשני מגדלים נוספים של החברה בפרויקט Ocean Park Towers הכוללים 117 יח"ד ב-31 קומות כל אחד, וממוקמים בשכונת פארק הים בסמוך לחוף ימה של נתניה".
התכנית נערכה בשיתוף פעולה מלא עם עיריית נתניה, וקיבלה את ברכת הוועדה המקומית אשר ציינה את חשיבותה ותרומתה של התכנית לחידוש העיר ולהגדלת מלאי יחידות הדיור החדשות בה.
התכנית נערכה על-ידי אדריכל רועי טלמון. משרד העו"ד שמלווה את בעלי הדירות הוותיקות: משרד דן הלפרט ושות'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחבורה
    נתניתי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיר מוצפת תוכניות פינוי בינוי המוסיפות אלפי תושבים וכלי רכב ואין להם פתרונות תחבורתיים. חנייה תת קרקעית מובטחת לכל דייר, מפתה מאוד, בלי להבטיח יציאה מהירה מהחניון ותנועה חופשית ברחובות.
    סגור