נדל"ן ותשתיות

רכס נדל"ן בהסכם בנייה ענק עם קבוצת צדוק

רכס נדל״ן, בבעלות משפחת ארקין ותומר כץ, תפתח בשלב הראשון, יחד עם קבוצת צדוק, מתחמי לוגיסטיקה בהיקף של לפחות 70,000 מ״ר, המוערכים בעלויות של כ- 420 מיליון שקל

מערכת ice | 
תומר כץ (צילום ענבל מרמרי)
רכס נדל״ן וקבוצת צדוק חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו החברות ירכשו קרקעות, יפתחו ויזמו מבנים לוגיסטיים ושטחי אחסנה פתוחה, כאשר קבוצת צדוק, שבין חברותיה נמנית גם בחברת טבת אחסנה ולוגיסטיקה, תהיה שוכרת העוגן בנכסים.
ההסכם משקף את כוונת הצדדים לשיתוף פעולה ארוך טווח, כך שבשלב ראשון, יזמו הצדדים מתחמים לוגיסטיים לצורך התרחבות לאתרים קיימים וחדשים של קבוצת צדוק בשטח בהיקף של 70,000 מ״ר, המוערכים בעלויות של כ-420 מיליון שקל ואשר חלקם כבר נמצאים במו״מ לרכישה. בהמשך ירחיבו הצדדים את היקף הפעילות בהתאם לצרכי הגידול האורגני של קבוצת צדוק.
 
לדברי ישי צדוק, "לקבוצת צדוק יש את הניסיון, היכולת המוכחת והמוניטין המקצועי בהובלת שרשרת לוגיסטית מלאה בפריסה ארצית לכלל לקוחותיה. כחלק מחזוננו העסקי להמשיך ולהרחיב את היקף הפעילות ומיקומי המרכזים הלוגיסטיים, אנו רואים בשותפות עם רכס נדל"ן בבחינת השלם שעולה על סך חלקיו״.
לדברי תומר כץ, ״רכס נדל״ן ממשיכה באסטרטגיית הייזום שלה לבניית פורטפוליו מגוון ואיכותי של נכסים מניבים במיקומים אסטרטגיים בארץ. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת צדוק אשר הינה חברה מובילה בתחומה. אני סמוך ובטוח שבקרוב מאוד שותפות זו תקרום עור וגידים בנכס הראשון לגביו אנו כבר מצויים בהליכים מתקדמים״.
את רכס נדל"ן ייצגו עורכי הדין דור אבינרי ואור נבו ממחלקת הנדל"ן במשרד ליפא מאיר ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה