נדל"ן ותשתיות

משרד התחבורה בהודעה חשובה: אלו הכבישים שישודרגו מיידית

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב קיימה סיור נוסף ביישובי העוטף: "נעביר הצעת החלטה שתאפשר לחברת נתיבי ישראל לתקן בהקדם את ההרס הרב בתוך היישובים שניזוקו"
מערכת ice |  4
אזור מסיבת הטבע נובה (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט מדיני בטחוני תא״ל (במיל׳) מירי רגב קיימה אמש (רביעי) סיור עבודה נוסף בישובי עוטף עזה, בלווית רבש״צ מועצה אזורית שער הנגב ציון בן-חנן. 
לשרה רגב נלוו סמנכ״ל תשתיות במשרד אבנר פלור, מנכ״ל נתיבי ישראל ניסים פרץ והצוות המקצועי של המשרד, במטרה לעמוד מקרוב אחר ההרס הרב שנגרם במקום לתשתיות התחבורה העירוניות והבינעירוניות, כתוצאה מהמלחמה, ולגבש תכניות לשיקומן המהיר, בהתאם להנחיית כוחות הביטחון. 

בכפר עזה שמעה השרה רגב סיפורי גבורה נוספים של תושבי המקום, ונחשפה פעם נוספת למימדי ההרס שזרעו במקום מחבלי החמאס, ולנזקים הרבים שנגרמו לתשתיות התחבורה באזור. השרה רגב פגשה במפתיע במקום את אנשי רש"ת שנרתמו לסייע בחלוקת מזון לחיילים המוצבים במקום.
במהלך ישיבה בחמ"ל בקיבוץ 'רוחמה' יחד עם מ"מ ראש המועצה יוסי קרן, בישרה שרת התחבורה כי היא מתכוונת להעביר בקרוב הצעת החלטה, שתאפשר לחברת נת"י לשקם את המפגעים גם בתוך היישובים שנפגעו.
"לרשויות אין יכולת לתקן את ההרס הרב בעוד המטרה שלנו היא שהתושבים יחזרו למקום הכי טוב בעולם", אמר מ"מ ראש המועצה יוסי קרן ובירך על הבשורה שהביאה איתה השרה. שרת התחבורה הוסיפה ואמרה כי בכוונת משרד התחבורה לקדם את תכנון דרכי הגישה ליישובים הזמניים שיקלטו את המפונים.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני תא"ל (במיל') מירי רגב מסרה: "ראיתי היום מקרוב את ההרס העצום שנגרם לתשתיות התחבורה, כתוצאה מהמתקפה הברברית שביצע ארגון הטרור חמאס. אנחנו נפעל לתקן כאן את כל הנזקים ברגע שיתאפשר, גם בתוך היישובים וגם בדרכי הגישה אליהם. נעשה הכל כדי לשקם ולחדש כאן את התשתיות, ולהחזיר לכאן את התושבים כמה שיותר מהר".
מנכ"ל חברת 'נתיבי ישראל' ניסים פרץ הוסיף: "בימים אלה אנחנו עדיין מפנים את הרכבים  ממתחם המסיבה, הכבישים והישובים בעוטף, למוסדות הממשלתיים להמשך טיפול. ההרס פה כתוצאה ממתקפת הטרור הוא משמעותי. ישנם גם נזקים כתוצאה מהמעבר של ציוד כבד של צה"ל בכבישי המקום. בהנחיית השרה רגב אנחנו נפעל לתקן את התשתיות בכבישים הבינעירוניים וגם בתוך היישובים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מינוי אומלל במשרד שאינו מתפקד
    אזרח ותיק 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אכן רוצים לשקם את האזור הפעולה הראשונית הנדרשת היא להוציא את הטיפול מידי נת"י.
    סגור
  • 3.
    הממשלה בחדלונה: נדרשת תוכנית רב-תחומית וכלל לאומית.
    גדעון 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדרשת תוכנית לאומית רב-תחומית כוללת עם תקציב של 200 מיליארד ש"ח. הצהרות של שר כזה או אחר רק יוצרות כותרות.
    סגור
  • 2.
    כאילו דגל ישראל
    דוד ש 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא הצטלמה ליד מה שנראה כדגל ישראל. מירי , במעמדך ובדרגתך הגיע הזמן דתילמדי להבדיל מה זה ומה דגל ישראל האמיתי. פשוט בושה.
    סגור
  • 1.
    מירי רקב כבישים
    נכה משחרור ירושלים 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סמרטוטריץ לא יעביר את הכסף , אלא אם יועברו קודם לכן כספים לשיפור הכבישים ביהודה ושומרון.
    סגור