נדל"ן ותשתיות

ירושלים מתחדשת: 50 פרויקטים של התחדשות עירונית יוקמו בעיר

קבוצת "יסודות" דיווחה כי קיבלה טופס 4 המהווה אישור איכלוס לשני פרויקטים בהובלתה בהתחדשות עירונית בירושלים, כאשר במסגרת הפרויקטים שודרגו בנייני המגורים בסטנדרט גבוה ועברו חיזוק בפני רעידות אדמה
מערכת ice | 
הפרויקט ברחוב שמעוני (צילום קסם הדמיות)
קבוצת 'יסודות' מדווחת על קבלת טופס 4 (אישור איכלוס) לשני פרויקטים בהובלתה, בהתחדשות עירונית בירושלים. הפרויקט הראשון ממוקם ברחוב שמעוני שבשכונת רסקו והשני ברחוב אלוף שמחוני בשכונת גן הוורדים, בסמוך לקטמון הישנה. 
במסגרת הפרויקטים שודרגו בנייני המגורים בסטנדרט גבוה, המבנים עברו חיזוק בפני רעידות אדמה והדיירים קיבלו  לראשונה חדרי ממ"ד תקניים ומרווחים בכל דירה, דבר הנדרש במיוחד בימים אלו והמקנה ביטחון אישי ומשפחתי בשעת חירום. עם פרוץ המלחמה ולאור חשיבות חדרי ממ"ד, קבוצת יסודות תגברה את צוותי העבודה על מנת לסיים את הפרויקטים כבר במהלך חודש אוקטובר ולקבל טפסי אכלוס בהקדם , והצליחה בכך. 
הפרויקטים עברו חידוש מהיסוד, במסגרתם בוצע חיזוק הנדסי מלא למבני המגורים, הוחלפו כל התשתיות החזיתות עוצבו מחדש ומבנה חופה באבן ירושלמית. במסגרת הפרויקט זכו הדיירים גם למרפסות, מחסנים, מעלית משותפת וחניות פרטיות.  
קבוצת יסודות, הינה קבוצה יזמית , שצמחה בירושלים, ומתמחה בייזום, תכנון, קידום וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית על מגוון סוגיה. יסודות, המציינת מעל עשור של פעילות בתחום ההתחדשות בעיר, עם למעלה מ- 50 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ירושלים. הקבוצה מובילה במספר הפרויקטים שהסתיימו בהצלחה ואוכלסו.
 
תמר אשל, סמנכ"לית חטיבת התחדשות עירונית קבוצת יסודות: "אנו מברכים על קבלת טפסי האכלוס בשני פרויקטים נוספים של קבוצת יסודות בירושלים, המהווים נדבך נוסף בפעילות הענפה של הקבוצה ברחבי העיר. השקענו מאמצים ומשאבים רבים בהשלמת העבודות בפרויקטים תוך זמן יחסית קצר, וזאת על מנת שכלל הדיירים יקבלו כבר במהלך המלחמה, חדרי ממ"ד בכל דירה, מה שלא היה להם קודם לכן בשני הפרויקטים. התקופה המורכבת בה אנו נמצאים  הוכיחה כי חדרי ממ"ד וחדרים מחוזקים הם בעלי חשיבות ומשמעות רבה בהצלת חיים בשעת חירום, ומספקים הגנה אפקטיבית ומהירה לכל המשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה