מדדים ומחקרים

IBM הכניסה מיליארד דולר רק אחרי 30 שנה, מי עשו זאת ב-5 שנים?

בדיקה של CNBC מצאה כי בעוד חברת החומרה נזקקה לשלושה עשורים כדי לעשות זאת, אמזון וגוגל עשו זאת בפרק זמן הקצר פי 6. מי עוד נכנסו לטבלה המחמיאה?
כפיר אדר |  1
אמזון, אפל, גוגל (צילום Magma Images, ויקיפדיה)
בדיקה של האנליסט ג'ון ארליכמן מ-CNBC הביאה לתמונה מעניינת של מי החברה שהגיעה בזמן הקצר ביותר להכנסות של מיליארד דולר בשנה. למעשה, שתי חברות הצליחו לעשות זאת באותו הזמן (פחות או יותר) אמזון שבמקום הראשון וגוגל שצמודה אליה עם 5 שנים בלבד של המתנה עד השגת היעד.
אחריהן בטבלה, אפל, פייסבוק ואובר שלהן נדרשו כ-6 שנים כל אחת, AirBnb וספוטיפיי נזקקו ל-7 שנים של פעילות כדי להכניס מיליארד דולר לכיסן. לטוויטר נדרש פרק זמן של 8 שנים כדי לעשות זאת.
בחמישייה הנועלת של הטבלה, נטפליקס הייתה צריכה 9 שנים כדי להשלים את המשימה, טסלה לא פחות מעשור בדיוק כמו זום שאת פריצת הענק שלה עשתה רק במהלך 2020. מייקרוסופט נזקקה ל-13 שנים ו-IBM סוגרת את הרשימה עם 30 שנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    IBM הכניסה מיליארד דולר רק אחרי 30 שנה
    יוסי צורי 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההשוואה בין IBM לחברות האחרות ברשימה, מטעה כי כי ג'ון ארליכמן לא ציין את שנת הקמתה של IBM במחצית הראשונה של המאה הקודמת, לעומת יתר החברות ברשימה שהוקמומסוף שנות השבעים או תחילת השמונים של המאה הקודמת.
    סגור