מדדים ומחקרים

איציק סעידיאן או סערת מינוי שר המשפטים, אלו הנושאים המדוברים ביותר ברשת

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
אביחי דלאל | 
רשתות חברתיות (צילום pexels ice edit)
השבוע קרו הרבה אירועים דרמטיים ביניהם הקטטות בין יהודים למוסלמים ברחבי הארץ במה שקיבל את הכינוי של "טרור הטיקטוק", איציק סעידיאן שהצית את עצמו מול אגף השיקום בפתח תקווה עדיין מעורר הרבה דיון בחברה הישראלית, גם סערת מינוי שר המשפטים שחלה השבוע. 
אתר ice כמדי שבוע מציג בפניכם את הנושאים הכי חמים שהיו השבוע ברשת על פי נתונים שנותחו ונאספו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. וגם מה הפוסט הכי ויראלי של השבוע. 
סערת מינוי שר המשפטים היה הנושא שצבר הכי הרבה היקפי שיחה השבוע, 55,111 היקפי שיח, תגובות ושיתופים עלו סביב הנושא. לאחר שבישיבת הממשלה, מינוי של גנץ נפל, מזכיר הממשלה אישר הצבעה בניגוד לחוק של השר אופיר אקוניס ולאחר מכתב של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט והתערבות בג"ץ, נתניהו התקפל ומינה את בני גנץ.
מעשי אונס זה הנושא במקום השני עם 1,089 היקפי שיח וממשיך להישאר בטבלה כמדי שבוע ועוד 27,980 תגובות ושיתופים. הקטטות ביפו וירושלים עלו לשיח גם כן וניצבות במקום השלישי עם 1,569 היקפי שיח. ההצתה של איציק סעידיאן ומבצע מד"א לתרומת הדם עבורו תפס מקום בשיח הציבורי עם 24,980 היקפי שיח, תגובות ושיתופים בנושא.
נושא בולט נוסף שעלה לסדר היום במהלך השבוע ברשת הוא תהליך שינוי המין של שופט הכדורגל שגיא ברמן שהפך לספיר ברמן. מסיבת העיתונאים בנושא עברה באופן חלק,  ברמן קיבל תגובות חמות ותמיכה ואפילו ח"כ עידן רול מ"יש עתיד" כתב על הנושא טור באתר.
בפוסט הויראלי של השבוע זכה הפוסט של חנוך דאום שהודיע על מבצע תרומות הדם לאיציק סעידיאן. דאום העלה תמונה של התורים לתרומות הדם וכתב: "עכשיו בשיבא: תור ענק לתרומות דם עבור איציק סעידיאן. ובאהבת חינם ננצח".

עכשיו בשיבא: תור ענק לתרומות דם עבור איציק סעידיאן. ובאהבת חינם ננצח🇮🇱

פורסם על ידי ‏חנוך דאום - Hanoch Daum‏ ב- יום רביעי, 28 באפריל 2021

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה