מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: הדוג'קוין מזנק שוב, האם השוק משנה כיוון?

דוג'קוין רשם עלייה של 16%, בעוד המטבעות הגדולים האחרים הסתפקו בעליות של שישה עד עשרה אחוזים
מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום freepik)
תיקון קל או שינוי כיוון משמעותי? מטבעות הקריפטו המרכזיים המשיכו בשעות האחרונות את המגמה שעליה דיווחנו בבוקר, וסיכמו יממה של עליות משמעותיות, לאחר שבתחילת השבוע ספגו ירידות חדות בתום מספר ימים של שינויים קלים בלבד.
המטבע שהוביל את השינוי היה דוג'קוין, שרשם נסיקה בשיעור של יותר מ-16% והשער שלו עלה ל-19 סנט – אמנם עדיין פחות משליש משוויו לפני מעט יותר מחודשיים, אך שיפור משמעותי לעומת שער של 16 סנט בלבד אתמול, שקירב אותו לרמות של החודשים הראשונים של השנה, לפני העליות המטאוריות של אפריל ומאי.
ביננס קוין, שספג גם הוא מכה קשה למדי בימים האחרונים, עלה ב-9% לשער של 287.5 דולר, ובכך ניצל בינתיים מחציית השפל הקודם שלו לפני חודש פחות יום.
את'ריום, המטבע שבו תלויים רוב המטבעות הקטנים יותר, עלה בכשמונה אחוזים ושני שליש האחוז, לשער של 1,908 דולר, ובמקרה שלו מדובר בהימנעות ברגע האחרון משפל של כארבעה חודשים.
שערו של ריפל עלה במעט פחות מ-7% לשער של 55 סנט, שמנע גם ממנו לחזור לשווי הנמוך ביותר שלו מאז מרץ האחרון.
את העלייה המתונה ביותר באופן יחסי רשם, כרגיל בתקופה האחרונה, המטבע הגדול והוותיק ביותר, ביטקוין, שהסתפק בשינוי של כ-6.3% לשער של 31,574 דולר. זאת לאחר שבימים האחרונים רשם את השווי הנמוך ביותר שלו מאז היומיים הראשונים של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה