מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: איך מכירת קארפור השפיעה על ארנו?

המיליארדר הצרפתי מכר את המניות שלו ברשת הקמעונאות הצרפתית בעלות של 850 מיליון דולר, איך זה השפיע עליו בדירוג העולמי של פורבס? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם על פי מגזין פורבס העולמי, האיש העשיר בעולם הוא מייסד והבעלים של אמזון ובלו אוריג'ין, ג'ף בזוס המוערך בסכום של 199.3 מיליארד דולר. במקום השני בהמשך לשבועיים האחרונים ולמהפך הגדול, מייסד ספייסX וחברת המכוניות החשמליות "טסלה", אילון מאסק עם הון המוערך ב-190.3 מיליארד.
במקום השלישי בדירוג עשירי העולם, המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו, הבעלים והמנכ"ל של תאגיד LVMH (לואי ויטון מואט הנסי). ביום חמישי האחרון, ארנו מכר את חזקתו ברשת הקמעונאות הגדולה באירופה "קארפור".
כאמור, ארנו שהיה מושקע בחברה החל משנת 2007 נפרד מהמניות האחרונות שלו לאחר 14 שנה בחברה עם מחיר של 19 דולר למניה בסכום המוערך ב-850 מיליון דולר מבלי לשלם מיסים. ארנו מוערך בימים אלה ב-184.6 מיליארד דולר. עם עלייה של 7.4 מיליארד דולר בשבוע האחרון בהונו הכולל מניות, נכסים וחברות.
במקום הרביעי, מהפך, שוב וכמו שמתאפיין בשבועות האחרונים, מארק צוקרברג מייסד פייסבוק עקף את מייסד מיקרוסופט, ומי שהיה המנכ"ל המיתולוגי של החברה, ביל גייטס. צוקרברג מוערך ב-134.9 מיליארד דולר וצמוד אליו גייטס המוערך ב-133.7 מיליארד דולר.
פרנסואה מאייר בטנקור עדיין האישה העשירה בעולם עם הון מוערך ב-93.3 מיליארד דולר, יורשת מותג הביוטי הצרפתי "לוריאל" עדיין לא חזרה לעשירייה הראשונה אחרי ההדחה הדרמטית משבוע שעבר והיא ניצבת במקום ה-11. הישראלי הצבר העשיר בעולם הוא אייל עופר עם הון המוערך ב-12 מיליארד דולר ובדירוג העולמי עופר נמצא במקום ה-193.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה