מדדים ומחקרים

מי ניצח: הסטארטאפ הסודי או ר' מהשב"כ?

האיש ששמו נחשף אתמול הפך מייד מאנונימי לידוען – אך נאלץ להתחרות מול חברה ישראלית בת שנה וחצי שגייסה סכום בלתי נתפש | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
יד לפה, ששש (צילום wayhomestudio / freepik)
אל תגלו לאף אחד: רונן בר, לשעבר ר' מהשב"כ, יצא אתמול מהאנונימיות עם מינויו לראש השב"כ והפך מייד לחיפוש החם בישראל, לפי הנתונים שמפרסמת החברה.
מי שהתקרב להתחרות בו הוא סטארטאפ אבטחת הענן הישראלי Wiz של היזם אסף רפפורט, לשעבר מנכ"ל מרכז החדשנות של מיקרוסופט בישראל, שגייס אתמול סכום של 250 מיליון דולר לפי שווי אסטרונומי של 6 מיליאר דולר – מספר כמעט חסר תקדים לחברה שהוקמה רק לפני שנה וחצי. החברה עצמה היתה במקום השני, ורפפורט היה במקום השישי.
חתונתו של כוכב הרשת קווין רובין עם בת זוגו, דניאלה קריסטיה, הביאה אותו למקום השלישי.
במקום הרביעי נמצאת הסדרה "להיות איתה", שיצר אסי עזר בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש, וביום ראשון בערב נערכה השקת העונה השלישית שלה, שתחל הערב ב"קשת 12".
הודעתו של יולי אדלשטיין כי הוא מתכוון לרוץ מול בנימין נתניהו לראשות הליכוד הביאה אותו למקום החמישי.
במקום השביעי נמצאת מיכל אנסקי, שילדה במזל טוב בת שלישית.
זכייתו של הכלכלן היהודי-אמריקאי ג'ושוע אנגריסט בפרס נובל לכלכלה מיקמה אותו במקום השמיני.
במקום התשיעי נמצא איציק סעידיאן, שזכה השבוע לביקור של אייל גולן בבית החולים, בו הוא ממשיך להתאושש חצי שנה לאחר שהצית את עצמו במהלך הפגנת נכי צה"ל מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקוה.
ואת העשירייה סוגר סוכן הדוגמניות שי אביטל, שבצל התלונות המזעזעות על תקיפות מיניות מצידו צפוי לחזור בימים הקרובים לארץ ולהתמודד עם חקירת משטרה בעניין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה