מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק הכניס יותר מ-16 מיליארד דולר

האיש העשיר בעולם והאיש העשיר בהיסטוריה הגדיל את הונו ב-16.4 מיליארד דולר. מארק צוקרברג מתאושש מההתרסקות, האם עבר את לארי אליסון? | דירוג עשירי העולם לפי המגזין הבינלאומי "פורבס"
אביחי דלאל | 
אילון מאסק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, unsplash edit ice)
דירוג עשירי העולם לפי המגזין הבינלאומי "פורבס": האיש העשיר בעולם, אילון מאסק חגג השבוע את ההישג כשהפך לאיש העשיר ביותר בהיסטוריה. השבוע היה שבוע טוב לאילון מאסק לאחר שלאס וגאס אישרה לחברה של מאסק העוסקת בכרייה לבצע פרויקט ענק, למרות שהשלב הניסיוני שלו, שהושק בתחילת השנה, הוכתר על ידי כמעט כל העולם ככישלון אדיר.
כמו כן, טסלה פירסמה דוחות רבעוניים טובים דבר שגרם לצמיחת ההון של מאסק. במהלך השבוע האחרון, המיליארדר הכניס יותר מ-16 מיליארד דולר בנכסים, 16.4 מיליארד ליתר דיוק והוא מוערך בהון של 225.8 מיליארד דולר. 
במקום השני, ג'ף בזוס, מנכ"ל ומייסד אמזון ובלו אוריג'ין. השבוע, בזוס חווה הצלחה בדירוג אחר של פורבס לאחר שאמזון הייתה במקום הרביעי בדירוג 750 החברות הטובות ביותר לעובדים. אך בזוס גם איבד את מעמדו כאיש העשיר בהיסטוריה לאחר שכאמור, אילון מאסק שבר את השיא שלו. במהלך השבוע האחרון, בזוס הגדיל את הונו ב-6.7 מיליארד דולר וכעת הוא מוערך ב-198.9 מיליארד דולר. 
במקום השלישי, מנכ"ל תאגיד LVMH, ברנאר ארנו עם הון המוערך ב-185 מיליארד דולר. מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, רשם במהלך השבוע מבוכה קלה לאחר שקיבל הוראה להפסיק לשוחח עם עובדות בחברה. יחד עם זאת, מיקרוסופט הייתה במקום השלישי בדירוג 750 המעסיקות הטובות לעובדים של פורבס. אפשר לסכם את זה בכך שגייטס רשם עלייה של 2.2 מיליארד דולר וכעת הוא מוערך ב-134.6 מיליארד דולר. 
במקום החמישי, מייסד אורקל, לארי אליסון שרשם עלייה קטנטנה ביחס לאחרים של 1.8 מיליארד דולר,  כעת אליסון מוערך ב-126.3 מיליארד דולר. למרות ההתאוששות של מארק צוקרברג שעלה למקום השישי עם הון המוערך ב-122.3 מיליארד דולר. 
האישה העשירה בעולם, פרנסואה בטנקור מאיירז במקום ה-12 עם הון המוערך ב-85.4 מיליארד דולר והישראלי העשיר בעולם נמצא במקום ה-194, אייל עופר, עם הון המוערך ב-11.8 מיליארד דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה