מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: סטטיק ובן-אל בקאמבק ענק

הצמד הצליח לחזור לעלייה באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, והדיח מהצמרת שיר שנמצא שם כבר הרבה מאוד זמן. האם יש בחמישייה שירים חדשים השבוע?
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, חושפת כמדי שבוע באופן בלעדי עבור אתר ice את טבלת השירים המואזנים ביותר על ידי משתמשיה בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון. והשבוע, מהפך בצמרת: סטטיק ובן-אל תבורי חוזרים למקום הראשון כחודש וחצי לאחר שהודחו ממנו, יחד עם נטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ", ומדיחים למקום השני את ליל נאז X וג'ק הארלו עם השיר "Industry Baby", שהצליח לשרוד במקום הראשון לא פחות משישה שבועות ברצף.
 
במקום השלישי דורכים דה קיד לרוי וג'סטין ביבר עם השיר "Stay"; ברביעי נשאר הרמיקס ל"Love Nwantiti" של סיקיי יחד עם ג'ובוי וקואמי יוג'ין; ובמקום החמישי עדיין נמצא עומר אדם עם השיר "חצי דפוק".
מעניין לבחון את הטבלה של ספוטיפיי לעומת זו של המתחרה מבית גוגל, יוטיוב מיוזיק: שם "אפס מאמץ" ירד השבוע למקום הרביעי" ו"חצי דפוק" הודח מהחמישייה למקום השישי לטובת שני שירים חדשים יותר של עומר אדם – "חורף באוטו" שהשתלט על המקום הראשון מייד עם יציאתו ו"סחרחורת & בדד" במקום החמישי. "Love Nwantiti" ירד לפי יוטיוב מהמקום הראשון בשבוע שעבר לשני השבוע, ואילו שני השירים הלועזיים האחרים בטבלה של ספוטיפיי נמצאים לפי יוטיוב בעשירייה השלישית – "Stay" במקום ה-23 ו"Industry Baby" במקום ה-26 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה