מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מי מאיים על עומר אדם?

שבוע בלבד לאחר שהגיע למקום הראשון, השיר החדש של עומר אדם מאוים על ידי מתמודד מפתיע מאוד. ומי הודח מהחמישייה? כל הנתונים על המוזיקה שישראלים אוהבים
יאיר מור |  2
עומר אדם מצויר (צילום AVOXVISION)
דרמה בצמרת: בשבוע השני שלו במקום הראשון, נראה שהשיר החדש של עומר אדם עומד לאבד את הבכורה בשבוע הקרוב לאמן שרובם המוחלט תושבי ישראל מעולם לא שמעו עליו.
 
האמן הזה הוא מוחמד אל-אחראס הירדני, ששירו "לְסַאטְני ג'אבְּני" ("אל תישארי לצדי") עלה בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון מהמקום החמישי בישראל למקום השני כאן, עם מספר האזנות קטן בקושי ב-114,000 מזה של הלהיט "חורף באוטו" של אדם, שמספר ההאזנות שלו ירד מהשבוע שעבר לשבוע הנוכחי בהרבה יותר מההפרש שמפריד כעת בינו לבין עלייה של הזמר הירדני למקום הראשון בישראל.
הלהיט הניגרי "Love Nwantiti" בגרסת הרמיקס הדרום-אפריקני, שהחליף בשבוע שעבר את הרמיקס הישן יותר, יורד מהמקום השני למקום השלישי; "מדליקה לי הכל" של עדן חסון מצליח לשמור על המקום הרביעי; ו"הולכת איתך" של נרקיס עולה למקום החמישי, בעוד "שלמים" של עידן רפאל חביב צונח מהמקום השלישי בשבוע שעבר אל מחוץ ל-100 הראשונים השבוע.
בינתיים, גם ברשימת האמנים המואזנים בישראל נמצא מעמדו של עומר אדם בסכנה, בעוד אייל גולן מצמצם את הפער בינו לבין המלך הצעיר יותר של המוזיקה הים תיכונית לכ-20,000 האזנות בלבד. במקום השלישי נשאר עדן חסון, במקום הרביעי עדיין עדן בן זקן ובמקום החמישי אושר כהן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהבים
    עומר אדם 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השם ישמרך
    סגור
  • 1.
    מוזיקה
    שלומי 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו חיים ישראל בעולם
    סגור