מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: הזמרות שניצחו את עומר אדם ואייל גולן

ביבר וגולן הודחו השבוע ממקומותיהם ברשימת ההאזנות של ישראלים בספוטיפיי על ידי שתי זמרות שונות. כל הנתונים על המוזיקה שישראלים אוהבים
יאיר מור | 
ספוטיפיי, עומר אדם, אייל גולן (צילום pixabay, פייסבוק/עומר אדם, אלוני מור)
"אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי ממשיך להוביל את טבלת ההאזנות של ישראלים באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, שבוע נוסף – אך ההפרש בינו לבין המקום השני הצטמצם משמעותית – לצד השיר שנמצא במקום הזה.
 
מי שהתברגה במקום השני בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון באפליקציה השוודית היא נרקיס, עם השיר "הולכת איתך", שמדלג מהמקום החמישי בשבוע שעבר. השירים שנרקיס הצליחה לעקוף הם "Industry Baby" של ליל נאז X וג'ק הארלו, שהידרדר כעת למקום השלישי; דה קיד לרוי וג'סטין ביבר בשיר "Stay", שבשבוע שעבר היו במקום החמישי והשבוע עלו לרביעי; ועומר אדם עם הלהיט "חורף באוטו" שירד מהמקום השלישי לחמישי.
ברשימת האמנים המואזנים של השבוע מחכה הפתעה: אמנם, בשני המקומות הראשונים עדיין נמצאים עומר אדם ועדן חסון, בהתאמה, אך אייל גולן מודח מהמקום השלישי לרביעי על ידי טיילור סוויפט, שהוציאה בימים האחרונים את הגרסה החדשה לאלבום "Red" כחלק מהקמפיין הארוך שלה להוציא את כל שיריה מחדש ללא תלות בחברות תקליטים, כדי לקבל על ההשמעות שלהם יותר תמלוגים. רביד פלוטניק, שהיה במקום הרביעי בשבוע שעבר, נדחק גם הוא מקום אחד מטה, לחמישי.
וברשימת האלבומים המואזנים ביותר בישראל, "Red" של סוויפט מוביל, כשאחריו מצטרף חדש נוסף לרשימה – "An Evening with Silk & Tonic" בהשתתפות ברונו מארס, ואנדרסון פאאק, לצד סילק אנד טוניק. "מונטרו" של ליל נאז X, שהיה בשבוע שעבר במקום השלישי, ממשיך לדרוך בו, בעוד "=" של אד שירן ו"תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק, שהיו מדורגים בשבוע שעבר במקומות 1 ו-2, יורדים שלושה מקומות כל אחד ל-4 ו-5, בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה