מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: זו הזמרת שהדיחה את הכוכבים מהצמרת

הלהיט הניגרי Love Nwantiti, שהשתלט לאחרונה על צמרת ההשמעות בישראל בעקבות הופעותיו בסרטוני אינסטגרם וטיקטוק, הודח מהחמישייה לטובת זמרת מפתיעה
יאיר מור | 
ספוטיפיי (צילום unsplash)
מהפך בצמרת: הרוב הישראלי בחמישיית השירים המואזנים ביותר בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון על ידי המשתמשים הישראלים באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, שוחזר, לאחר ששני שירים ישראלים נכנסו והדיחו שיר ישראלי ושיר לועזי.
 
בשני המקומות הראשונים אין שינוי השבוע: סטטיק ובן-אל תבורי ממשיכים להוביל עם נטע ברזילי ו"אפס מאמץ", ואחריהם עדיין ליל נאז X עם ג'ק הארלו ב"Industry Baby".
במקומות השלישי והרביעי שתי כניסות חדשות לחמישייה, כאשר "חורף באוטו" של עומר אדם מתמקם במקום השלישי ומדיח את השיר הקודם שלו, "חצי דפוק", מהחמישייה, והשיר "הולכת איתך" של נרקיס מתמקמת במקום הרביעי ודוחפת גם את הלהיט הניגרי "Love Nwantiti" אל מחוץ לצמרת. במקום החמישי "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר, שיורד שני שלבים ומתקרב גם הוא להדחה.
נתון מעניין לא פחות הוא רשימת האמנים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים הישראלים בשירות: לפי ספוטיפיי, הזמר המואזן בישראל הוא עומר אדם, ואחריו עדן חסון, כאשר אייל גולן במקום השלישי בלבד, וגם זו עלייה מהמקום הרביעי בשבוע שעבר – בניגוד למקום השני או הראשון בכל שבוע נתון בטבלה של השירות המתחרה, יוטיוב מיוזיק. במקום הרביעי נמצא רביד פלוטניק, שביוטיוב כלל לא קרוב לחמישייה (ליתר דיוק, הוא נמצא במקום 22 בשבוע החולף), ובחמישי אד שירן.
ברשימת האלבומים המואזנים ביותר מוביל אד שירן עם האלבום "=", במקום השני "תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק ובמקום השלישי "Montero" של ליל נאז X – כל אלה דירוגים זהים לשבוע שעבר, לפי ספוטיפיי. במקומות הרביעי והחמישי היה חילוף, כאשר "שבעה ירחים" של סטטיק ובן-אל תבורי עלה ו"Planet Her" של Doja Cat ירד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה