מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: האם אייל גולן ניצח את עומר אדם?

השיר החדש של "המלך" כובש את צמרת ההאזנות בקרב משתמשי יוטיוב בישראל – אך האם זה הספיק לו כדי לעבור את להיט החורף של עומר אדם?
יאיר מור | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן)
הסינגל החדש של אייל גולן, "דפוק עם תעודות", צובר פופולאריות במהירות, ובשבוע השני ליציאתו הוא הכפיל את מספר ההאזנות השבועי שלו ביוטיוב לכמעט 650,000. עם זאת, זה לא הספיק לו להתמקם בראש הטבלה, אלא רק במקום השני, אחרי הלהיט העונתי של עומר אדם, "חורף באוטו", שקיבל השבוע 672,000 האזנות ביוטיוב.
 
במקום השלישי נמצא הזמר הירדני חוסאם אל-סילאווי עם השיר "אשאנק" ("בשבילך"); במקום הרביעי "אם הייתי צריכה" של אודיה, שיורד שני מקומות למרות שמספר הצפיות שלו ירד רק באחוז בודד; ובמקום החמישי "לזאת שניצחה" של עדן בן זקן, שמזנק בשבוע ה-33 שלו בטבלה מהמקום ה-17 כל הדרך לחמישי עם עלייה של כמעט פי שניים במספר הצפיות השבועי.
מי שקרסו השבוע הם מוחמד אל-אחראס הירדני, שצנח מהמקום השלישי לשביעי; הדואט של אושר כהן ונועה קירל, "רעשים", שצנח מהמקום הרביעי לתשיעי; ו"Love Nwantiti" שירד מהחמישי לשישי.
ברשימת האמנים המואזנים מגדיל אייל גולן את הפער מעומר אדם לכמעט מיליון בזכות זינוק של 15% בהאזנות השבועיות לעומת עלייה של 3% בלבד אצל אדם; במקום השלישי עדן חסון, שירד השבוע ב-7% אך זה הספיק לו כדי לשמור על מקומו מעל עדן בן זקן, שזינקה ב-12% לאחר הזינוק בהאזנה ב"לזאת שניצחה"; ובמקום החמישי עדיין נמצא אושר כהן, שרשם השבוע ירידה של 5% בהאזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה