מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: גל גדות חוזרת מהמתים, סיימון לבייב מודח

הכוכבת הישראלית חוזרת לרשימת התכנים הנצפים ביותר בשירות הסטרימינג הגדול בעולם פחות מחודש לאחר שהודחה ממנו, ושוברת שיא נוסף
יאיר מור | 
גל גדות שוברת את כל השיאים (צילום pixabay, פייסבוק/ גל גדות)
"נוכל הטינדר", הסרט התיעודי על מעלליו של שמעון חיות, או בשמו המועדף סיימון לבייב, הודח בשבוע האחרון מהמקום הראשון ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס – לפחות בעולם. בישראל הוא עדיין במקום הראשון, בעוד בדירוג העולמי הוא ירד למקום השלישי. מי שירש את המקום הראשון הוא "מדיאה: השיבה", סרטו החדש של הקולנוען המוערך טיילר פרי, שבישראל כלל לא התברג בעשירייה, ובמקום השני "ללא הפוגה", שבישראל מסתפק במקום החמישי.
בינתיים, בישראל מככבים שני סרטים שבעולם לא מתקרבים כלל לצמרת במקומות 2 ו-3: "סוכן וחצי" ו"וורקראפט: ההתחלה". גם במקומות 4 ו-5 אין שום קשר בין הטבלה העולמית לזו הישראלית: בעולם נמצאים במקומות הללו "המנסרים מטקסס" ו"אל תהרגי אותי", ובישראל "ברוך שובך רוסקו ג'נקינס" במקום הרביעי, ובחמישי כאמור "ללא הפוגה".
סרט נוסף שנמצא רק באחת הרשימות הוא "8 מייל" – כן, ההוא של אמינם – שהגיע למקום השישי בישראל, ועקף כאן את "קריסה: מה קרה לבואינג?", שנמצא במקום השישי בעולם והשביעי בישראל; במקום השביעי בעולם "מבעד לחלוני", שבישראל נמצא במקום העשירי.
במקום השמיני ברשימה העולמית נמצא "גנוב על המיניונים", שבישראל כבר אינו נמצא בעשירייה; ובישראל נמצא במקום הזה "טקטיקה של אהבה", שיוצא מהעשירייה העולמית; "נערה גבוהה 2" נמצא במקום התשיעי בישראל והעשירי בעולם; ומשלים את הטבלה העולמית "לוקחים את הנקמה בידיים" במקום התשיעי.
 
אך הנתון המעניין ביותר של השבוע נמצא מחוץ לעשירייה המובילה: "הודעה אדומה" בכיכובה של גל גדות, שלא הופיע ברשימות כבר שבועיים, חזר למקום העשירי ברשימת הסרטים דוברי האנגלית הנצפים ביותר, וזהו השבוע ה-13 שלו ברשימה. מדובר בסרט היחיד בתולדות נטפליקס שהופיע ברשימה 13 שבועות – לאחר שגם בפעם הקודמת שלו בטבלה הוא שבר את אותו שיא (12 שבועות, שהם יותר מהסרט "עוזרת בית" שנמצא במקום השני עם 11 שבועות ברשימה). 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה