מדדים ומחקרים

מי עקף את עומר אדם? | דירוג ספוטיפיי

עומר אדם יורד השבוע בטבלת האמנים הפופולאריים בישראל לפי אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם. מי תפס את מקומו ואיזה אלבום הצליח להתברג בשבוע הראשון שלו במקום מפתיע?
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום צילום מסך יוטיוב)
משתמשי אפליקצייתץ המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, בארץ הקודש שוב מאכזבים את עומר אדם, שיורד פעם נוספת למקום השלישי ברשימת האמנים המואזנים בישראל לטובת עדן חסון, שחוזר למקום השני. גם הלהיט האחרון של אדם, "לבד על המיטה", יורד בטבלת השירים המואזנים ביותר, מהמקום השישי לשביעי – אם כי ההפרש בינו לבין "Heat Waves" של גלאס אנימלז, שעקף אותו, זניח למדי ועומד על בקושי 202 האזנות.
202 הוא גם מספר אלפי ההאזנות שקיבל השיר שמדורג ראשון בישראל זה השבוע השני ברצף – "As It Was" של הארי סטיילס; אחריו, במקום השני, דורכת אנה זק עם "לך לישון"; במקום השלישי נשאר "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז; במקום הרביעי עדיין נמצא "פעמון" של נועה קירל ואיתי גלו; וכאלפיים צפיות מתחתם, ואלף מעל גלאס אנימלז, עדן חסון עם "מה פספסתי".
 
גם ברשימת האמנים אין שינוי מלבד זה שעליו כתבנו למעלה: במקום הראשון אייל גולן; במקום הרביעי טונה; ובמקום החמישי רביד פלוטניק.
ברשימת האלבומים נרשמת כניסה חדשה ומרשימה ל"רסיסים" של רביד פלוטניק, שמתברג על השבוע הראשון שלו במקום הרביעי, ודוחק את "שמישהו יעצור אותי" של עדן חסון למקום החמישי ואת "Montero" של ליל נאז X אל מחוץ לחמישייה; במקום הראשון נשאר "קצת שמח קצת עצוב" של אייל גולן; בשני "אלבום 2" של עדן חסון; ובשלישי "מזרח פרוע" של טונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה