מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: השיר החדש ששובר שיאים

שיר חדש הצליח לרשום מספר השמעות חריג למדי, שמגמד אפילו את ההישגים של שני השירים שמדורגים אחריו וגם הם רשמו הישגים לא מבוטלים; ומי הזמר שעקף את עומר אדם?
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
ספוילר: הארי סטיילס הוא ככל הנראה זמר השנה במצעדים הלועזיים לשנת 2022 – זה לפחות הרושם שמתקבל מבחינת טבלאות השירים המושמעים בתחנות הרדיו בישראל בשבוע האחרון ובשבועות הקודמים.
השיר החדש של סטיילס, "As It Was", זכה בשבוע האחרון ל-91 השמעות – יותר מפי שניים מהממוצע לשיר הלועזי המושמע ביותר בכל שבוע מאז תחילת השנה וכמעט 50% יותר מהשיא (שמוחזק על ידי סטרומאה עם 67 השמעות שבועיות); אפילו השיר שבמקום השני ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר השבוע – "West Coast" של וואן ריפבליק – זכה ליותר השמעות מכפי שמקבל המקום הראשון בטבלה הזו בשבוע רגיל.
במקום השלישי, עם נתון שבשבוע רגיל יכול היה להביא לה את המקום הראשון, נמצאת הראפרית לאטו עם "Big Energy"; במקום הרביעי קמילה קביו ואד שירן עם "Bam Bam"; ובמקום החמישי ניתן למעשה להכריז על תיקו בין שלושה שירים: "Middle of the Night" של אלי דוהה, "ABCDEFU" של גייל ו"Bad Habits" של אד שירן.
הארי סטיילס מוביל גם את טבלת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, אם כי הוא מוביל על אד שירן, שנמצא במקום השני, רק בהשמעה בודדת; קצת מתחתם נמצאת דואה ליפה במקום השלישי; במקום הרביעי וואן ריפבליק; ובמקום החמישי ניתן להכריז על עוד תיקו – הפעם בין סיר אלטון ג'ון ואדל.
 
שני השירים הישראליים המובילים ברדיו בשבוע האחרון היו שיתופי פעולה: "פעמון" של נועה קירל ואיתי גלו", שנשאר במקום הראשון, ו"עוד לא תמו כל פלאייך" של שלומי שבת, ירדנה ארזי, נרקיס ולירן דנינו שנכנס ישר למקום השני; במקום השלישי שיר חדש נוסף – "בייבי השיר הזה מוקדש לך" של עידן עמדי; במקום הרביעי נשארים עילי בוטנר וילדי החוץ עם "רק טוב"; ובמקום החמישי שמעון בוסקילה, שדורך גם הוא במקום עם "עד שהדרך תגמר".
אייל גולן מוביל שבוע נוסף את טבלת האמנים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי; במקום השני הפתעה בדמות שלומי שבת, שמזנק מהמקום הרביעי, ומוריד את עומר אדם למקום השלישי ואת שרית חדד לרביעי; ובמקום החמישי ליאור נרקיס, שעולה מקום אחד לעומת השבוע שעבר, אם כי מספר ההשמעות השבועי שלו זהה לזה של נועה קירל, שמדורגת שישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה