מדדים ומחקרים

סקר חדש: זו מסעדת ההמבורגרים המועדפת על ההייטקיסטים

סקר חדש של חברת סיבוס חשף ממצאים מעניינים אודות העדפות האוכל של העובדים הישראלים: המטבח של איזו עדה הוא היקר ביותר? עד כמה המחירים זולים יותר כשיוצאים מתל אביב? וגם ההמבורגר האהוב ביותר שזמין בפלטפורמה
מערכת ice |  1
מסעדת ההמבורגרים המועדפת על ההייטקיסטים (צילום unsplash, ישראל אלפסה)
לקראת יום העצמאות האמריקאי שיחול מחר (שני), חברת סיבוס פרסמה תוצאות סקר שערכה בקרב 500 עובדי חברות הייטק בישראל. הסקר בחן את העדפות האוכל שלהם וחשף כמה ממצאים מעניינים: הפער המשמעותי בין המחירים בתל אביב לשאר הערים, התוספת המועדפת, וגם ההמבורגר הטוב ביותר. 
מהסקר עולה כי המטבח האמריקאי הוא בעל הממוצע לעסקה הגבוה ביותר עם נתון שעומד על כ- 60 שקלים, בהשוואה ל-42 שקלים בממוצע לעסקה, פער של כ-43%. בישיבה הפער אף עולה ל-69% כאשר ממוצע עסקה עומד על 59 ששקלים בהשוואה ל35 שקלים לכל עסקה אחרת.  
 
בתל אביב ממוצע העסקה של אוכל אמריקאי הוא 70 שקלים לעומת שאר הערים שם העידו העובדים כי שילמו עבור אוכל אמריקאי כ- 58 שקלים – פער של 21%, בישיבה ממוצע לעסקה של אוכל אמריקאי בתל אביב הוא 67 שקלים לעומת 41 שקלים בשאר הערים – פער של 63%.
באיזה תדירות אוכלים המבורגר? 46% מהנשאלים ציינו כי הם אוכלים המבורגר על בסיס חודשי, 42% אוכלים על בסיס שבועי ו-12% מסתפקים בהמבורגר אחת לכמה חודשים. 
 
הסקר גם  גם בחן את העדפות העובדים ושאל מה ההמבורגר הטוב ביותר? 24% בחרו ב"אמריקה בורגר", 22% בחרו ב"GDB Burger", 19% בחרו בהמבורגר של "מיטבר" וב-"26 המבורגר גורמה". במקום החמישי עם 17% ניצבת" Fat Cow "של השף טום אביב. 
מהי התוספת האהובה לצד ההמבורגר? כמובן שבמקום הראשון צ'יפס עם 61%, צ'יפס בטטה עם 21%,  בטבעות בצל בחרו 21% ורק 6% בחרו בסלט. 
 
מהי התוספת המועדפת על ההמבורגר? במקום הראשון נבחר הבצל המטוגן אותו העדיפו 28% מהנשאלים, אחריו בפער קטן נמצאת ביצת עין עם 24%, 33% אוהבים את ההמבורגר שלהם עם גבינה, 17% עם פטריות מוקפצות ורק 9% עם ריבת בצל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניין
    הרצל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין דבר כזה "מטבח אמריקאי"
    סגור