מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: הסדרה הגרועה הדיחה את "דברים מוזרים"

הסדרה ששברה (כמעט) את כל השיאים בנטפליקס מפסידה לסדרה שלא היתה טובה מספיק אפילו כדי שהרשת שיצרה אותה במקור תטרח לשדר אותה עד הסוף. וסדרה של יס נכנסת השבוע לרשימה
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
אם זה לא היה אמתי, היינו חושבים שזה תסריט לסדרה גרועה שבוטלה ונרכשה על ידי נטפליקס כדי למשוך קהל נישתי שנהנה מחיקויים זולים של להיטי עבר ("אבודים"). בעצם, זה בדיוק מה שזה: "מניפסט", סדרת המתח העל-טבעית שבוטלה על ידי NBC ונרכשה על ידי נטפליקס ב-2021, עשתה השבוע את הבלתי אפשרי והדיחה את "דברים מוזרים", הלהיט הגדול ביותר בהיסטוריה של נטפליקס, מרשימת התכנים הנצפים בשירות.
העונה החדשה של "דברים מוזרים" עדיין מככבת במקום השלישי ברשימה הבינלאומית (והרביעי ברשימה המקומית שלנו), אך שלוש העונות הקודמות נמצאות כעת בעשירייה השנייה בלבד. זאת בעוד עונה 1 של "מניפסט" מדורגת במקום החמישי ברשימה, ועונתה השנייה במקום העשירי.
במקום הראשון, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת עונה 4 של "וירג'ין ריבר"; הדרמה הקוריאנית "הפרקליטה ווּ" עולה למקום השני בעולם והשישי בישראל; המיני-סדרה "נשימה עמוקה", שבדומה למניפסט עוסקת במטוס שמתרסק, אך בשונה ממנה יש לה התחלה, אמצע וסוף ברורים, במקום השלישי בישראל והרביעי בעולם.
במקום השישי בעולם, והשני בישראל, הסדרה הספרדית "אלבה"; במקום השביעי בעולם "תשוקת הנצים", טלנובלה קצרה בת שתי עונות מ-2003; במקום השמיני בעולם "Resident Evil", הסדרה החדשה של נטפליקס המתבססת על הסרטים והמשחקים מהעשורים הקודמים; ובמקום התשיעי בעולם והשמיני בישראל "האיש השנוא ביותר באינטרנט", מיני-סדרה על מקרה אמתי של אם שנלחמה בכל הכוח כדי להביא להסרת תמונות אינטימיות של בתה מאתר IsAnyoneUp, אחד מאתרי ה"פורנו-נקמה" הראשונים באינטרנט.
 
בישראל נמצא במקום החמישי החצי השני של העונה הראשונה של "מלכת היופי של ירושלים", הדרמה התקופתית של יס; במקום השביעי בארץ הדרמה הטורקית "האני האחרת"; במקום השמיני עונתה הרביעית של "מוסך הפלאים: מגרוטאות ליצירות מופת"; ובמקום העשירי עונה 2 של "דברים מוזרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה