מדדים ומחקרים

שופט משחקי השף מתפוצץ: בין 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון

הישג בינלאומי: מסעדת OCD הישראלית זכתה בפרס הקיימות בדירוג היוקרתי "BEST 50" בתחרות "THE WORLD'S 50 BEST RESTERAUNTS", מסעדת OCD שנכנסה בשנית לדירוג Best 50 היוקרתי למקום ה-14, זכתה גם בפרס הקיימות לשנת 2023. אבל מי זכה במקום ה-6 ולמעשה הוכתרה למסעדה הטובה בישראל?
מערכת ice | 
משחקי השף (צילום יחצ)
בתחרות שהתקיימה הערב באבו דאבי איחוד האמירויות, התמודדו בפעם הנוספת מסעדת OCD הישראלית בניצוחו של השף רז רהב וקטפו את פרס הקיימות הנחשק, פרס זה מצטרף לפרס הנוסף שזכתה OCD גם השנה, כמסעדה הטובה ביותר בישראל בתחרות "פסטיבל המטבח הישראלי" של AMEX.
מי שכמובן עוד נכנסו לדירוג הן מסעדת הבסטה במקום ה-48, מסעדת מלגו ומלבר הגיעה למקום ה-40, במקום ה-32 אנימאר, במקום ה-24 מסעדת A, רהב כאמור במקום ה-14 ואל המקום השישי, הגבוה ביותר הגיעה מסעדת ג'ורג' וג'ון של השף תומר טל.
 
השף שהחל אצל יונתן רושפלד, זכה למעשה בתואר המסעדה הכי טובה בישראל, כשהוא כמעט נכנס לטופ 5 המסעדות הכי טובות במזרח התיכון. הוא עלה מהמקום ה-9 בו ניצב בשני שעברה. ג'ורג' וג'ון ממוקמת במלון דריסקו בתל אביב ונחשבת למצג המושלם של המטבח הישראלי.

שופט משחקי השף ברשת 13, רז רהב, אמר: ״אנו נרגשים לקבל את פרס הקיימות שהוא אחד מהפרסים הכי אותנטיים וחשובים שמחולקים על ידי מדריך 50Best ואנחנו מאושרים לקבל את ההוקרה המדהימה הזו על העבודה הקשה שאנחנו עושים. בשנה האחרונה התמקדנו בפיתוח הקבוצה בכל התחומים. פתחנו את ׳אפוי׳ המאפיה היצרנית שלנו, את ׳תרצה׳ בר היין, שיפצנו את ׳או סי די׳ מהיסוד, השתתפנו בתכנית טלוויזיה והקמנו את ׳טנא׳ החברה לשימוש מלא בכל חלקי חומרי הגלם שלנו ויצירת מזווה מקיים ותומך בחקלאי המדינה".
עוד הוסיף: "שמחים מאוד שבשנה עמוסה כזו הצלחנו לשמור על מקום גבוה ומרשים מאוד ברשימת 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון וצפון אפריקה. שמחים להגיע לטקס השנה 7 נציגויות ישראליות לעומת 6 שנה שעברה. הישג ישראלי מדהים שממשיך לשים את ישראל כפסגה קולינרית מובילה בעולם וכל הכבוד לגורג וגון ולשף וחבר שלנו תומר טל על ההישג המדהים שהשיגו בזכות!".
אירוע ההכרזה נערך הערב, יום ב' 30.01.23, באבו דאבי, במהלכו התקיים טקס חשיפת דירוג 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון וצפון אפריקה. מסעדת OCD היא אחת מהמסעדות הישראליות המובילות אשר זוכה להיכנס לרשימה המכובדת ולהיות מדורגת בדירוג המסעדות היוקרתי זו השנה השנייה.
זוהי אינה הפעם הראשונה שהמסעדה זוכה בפרס יוקרתי: בשנת 2018 רז נבחר לשף השנה על ידי המדריך הצרפתי Gault et Millau, באותה שנה זכתה גם OCD במקום הראשון באותו מדריך. ב2019 שוב זכתה המסעדה, עם מספר הנקודות הגבוה ביותר בישראל. בשנת 2021 נכנסה OCD לראשונה לדירוג המסעדות הטובות ביותר בדירוג OAD, וב2022 נכנסה לראשונה לדירוג "50 best".
הדירוג, ששמו הבלתי רשמי הוא "50 בסט" או "מדריך סן פלגרינו", על שם נותני החסות הראשיים לתחרות, נוסד לפני למעלה מ-20 שנה ונחשב לאחד מדירוגי המסעדות היוקרתיים והמובילים ביותר בעולם. את המסעדות במדריך דירגו 250 שופטים מ-19 מדינות באזור, ביניהן ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה