מדדים ומחקרים

אוסקר גלוך ובלסינג אפריפה - הספורטאים שמובילים את המדד של פורבס

רשימת 30 הצעירים מתחת לגיל 30 של פורבס פורסמה ובה מספר ישראלים מרשימים שהביאו לנו לא מעט הישגים וגאווה, בהם הספורטאים אוסקר גלוך ובלסינג אפריפה, השחקנים עמית רהב ואורי גוב ונוספים
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום maccabipedia)
רשימת 30 הצעירים מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס פורסם היום ובין שלל הנשים המוכרות והמוצלחות שנכנסו לרשימה ישנם גם גברים ישראלים בעלי הישגים מרשימים במיוחד, כאשר הבוהקים שבהם הם הספורטאים אוסקר גלוך ובלסינג אפריפה.
כזכור אוסקר גלוך עבר לאחרונה לשחק בקבוצת הכדורגל של זלצבורג באירופה לאחר שהצליח להרשים בארץ במכבי תל אביב וגם בנבחרת ישראל. לאחרונה גם גרף קמפיין של אדידס והמסע שלו להצלחה היא ברורה.האצן בלסינג אפריפה מככב גם הוא, בן 19 בלבד, ונחשב להבטחה עצומה בכל העולם ולא רק כאן. לצד השיאים המרשימים שלו, שאת אחד מהם הוא חולק עם יוסיין בולט, הוא נולד כאן בתל אביב וגדל ברמת גן עם הוריו שעלו ארצה מגאנה. אפריפה מקווה להתחרות באולימפיאדה הבאה.
לצד שני הספורטאים מככבים ברשימה נוספים דוגמת גל אולמן ,מעצב אופנה ישראלי בבית האופנה הבין-לאומי פייר קארדן, דור אטיאס מקים ומנכ"ל cycode, השף קונדיטור עופר בן נתן, השחקן אורי גוב שמככב השנה בסדרה המקורית של כאן 11 "קרתגו", עמית רהב שהביא לנו כבוד גדול עם תפקידו בלהיט של נטפליקס "המורדת" לצד שירה האס, ונוספים ומוצלחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה