מדדים ומחקרים

רשת מלונות בראון בהישג ענק: זה המלון שזכה בפרס היוקרתי

איסלה בראון קורינתיה, אתר הנופש היוקרתי הראשון של קולקציית המלונות הבינלאומית של מלונות בראון שעוצב על ידי משרד האדריכלים היווני Elastic Architects, זכה בפרס הזהב בקטגוריית מלונות ואתרי נופש של איגוד פרסי העיצוב הבינלאומיים IDA (2022)
מערכת ice | 
מלון בראון ביוון (צילום פיגמליון קראטסאס)
איסלה בראון קורינתיה, אתר הנופש היוקרתי הראשון של קולקציית המלונות הבינלאומית של מלונות בראון שעוצב על ידי משרד האדריכלים היווני Elastic Architects, זכה בפרס הזהב בקטגוריית מלונות ואתרי נופש של איגוד פרסי העיצוב הבינלאומיים IDA (2022).
איסלה בראון קורינתיה שנפתח ביוני 2022 ממוקם בעיירת החוף אגיו תיאודורי על חוף הים האגאי, סמוך לתעלת קורינתוס, רק 45 דקות נסיעה מנמל התעופה של אתונה. המבנה המרכזי הוא מלון בן 166 סוויטות וחדרים מסוגננים ורופטופ-בר מסעדה. עוד באתר הנופש שתי בריכות שחייה, מתחם ספא מעוצב, חוף פרטי, מרכז ספורט ימי וחלל אירועים וכנסים.
 
איגוד פרסי העיצוב הבינלאומיים IDA פועל ב-16 השנים האחרונות במטרה להכיר, לחגוג ולקדם אנשי חזון יוצאי דופן ולגלות כישרונות חדשים באדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב מוצר, עיצוב גרפי ועיצוב אופנה ברחבי העולם. החזון היצירתי של הצוות ב- Elastic Architects, Isla Brown Corinthia זכה להכרה על ידי IDA על תפיסת העיצוב הייחודית והחדשנית שלו החוגגת את האדריכלות המודרניסטית, עם השראתה שמקורה במיתולוגיה היוונית העתיקה.
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון אמר: "אנו מתגאים בשיתופי הפעולה  שלנו עם האמנים, המומחים ואנשי המקצוע המקומיים הטובים ביותר בכל מלון שאנו פותחים בכל מקום בעולם, במטרה להפגיש את חוויית האירוח הלוקאלית עם הסטנדרטים הגבוהים של בראון. בעבודה צמודה עם Elastic Architects על איסלה בראון קורינתיה, צוות הכישרונות יוצא הדופן לקח את החזון שלי ויצק אותו לכדי קונספט מהודק ויפיפה, עם תוצאה שעלתה אפילו על החלומות השאפתניים ביותר שלי. אנחנו גאים בכך שעיצוב המלון מוכר על ידי ארגון פרסים כה מוערך".
איסלה בראון קורינתיה מציג אסתטיקה נקייה ועכשווית ופלטה מלאת אור וצורה אדריכלית, מתוך כוונה של המבנה להופיע כהרחבה של הנוף. המבנה המרכזי קם על חורבותיו של מלון "הניקיאן" לשעבר, שנבנה במקור באמצע שנות ה-70 והציג צורה מודרניסטית ומלבנית.  Elastic Architectsעיצבו מחדש את המבנה המיושן, תוך שהם שואבים השראה מההתגלמות המיתולוגית של התפרצות געשית, וכתוצאה מכך נוצרה צורה עכשווית וזורמת המחקה את זרימת הלבה.
איסלה בראון קורינתיה עוצב בהשראת הקשת הוולקנית הצפונית ומסיפור המיתולוגיה על טיפוס, ענק ששכן מתחת ל'סוסאקי' - הר געש נטול מכתשים ששכב רדום במשך 2.7 מיליון שנים. טיפוס היה כה גבוה, עד שהוא התרומם מעל ההרים כשראשו נוגע בכוכבים. רעיון זה מושרש בקונספט של המלון, כאשר העיצוב נועד לגלם את התפרצות הגעש של טיפוס המחברת באופן הרמוני בין הארץ לשמים עם האדמה והים העצומים המקיפים אותה.
התוצאה היא מבנה עכשווי המציג קווים נקיים וחלקים, כמו חלוקי נחל שנערמו זה על זה, עם משטחים מעוגלים עוקבים המציגים אפקט פיסולי ומייצרים תחושת תנועה. המלון תוכנן באופן חדשני המשלב פונקציונליות, קיימות ואסתטיקה מתקדמת תוך שימת דגש על חיסכון באנרגיה במטרה לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית. חללי הפנים של המלון ממשיכים את הרעיון הרך והזורם של העיצוב החיצוני שלו עם מוטיב חוזר של קווים מעוקלים ופלטת צבעי אדמה עם גימור ברונזה וקירות מראה כהים.
איסלה בראון קורינתיה הוא אתר הנופש היוקרתי (5 כוכבים דילאקס) הראשון של קולקציית מלונות בראון, הידועה בעיקר בזכות מלונות הבוטיק האורבאניים המעוצבים והאדג'יים שלה. עם פתיחתו יצר האתר תקדים חדש לסטנדרטים של נופש ואירוח ביבשת היוונית. ביוני 2023 צפוי להיפתח באי כרתים אתר הנופש השני תחת שם המותג איסלה בראון – איסלה בראון חאניה, שפתיחתו הקרובה סוקרה בהרחבה במגזינים ואתרי לייפסטייל ותיירות בינלאומיים, ביניהם פורבס, CNN ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה