מדדים ומחקרים

העיר שהכי טוב לגור בה בישראל? 88% מהתושבים מרוצים

על פי נתוני הלמ"ס: כ-88% מתושבי העיר נתניה מרוצים מאזור המגורים שלהם. סקר הרשויות המקומיות: כמה מתושבי נתניה מרוצים מהדירה שלהם, וכמה זמן לוקח להם להגיע לעבודה? צפו במספרים
מערכת ice |  3
פינוי בינוי בנתניה (צילום זיתוני הדמיות)
כ-88% מתושבי העיר נתניה מרוצים מאזור המגורים שלהם - כך עולה מסקר הרשויות המקומיות של הלמ"ס שפורסם לאחרונה. מתוך התושבים בעיר המרוצים מאזור המגורים שלהם, 41.5% "מרוצים מאוד" וכ-47% רק "מרוצים".
הסקר בדק את שביעות הרצון של התושבים בכל הערים והמועצות המקומיות בישראל בשלל קטגוריות, והוא יכול לשפוך אור על איך נתפסים היישובים השונים בעיני תושביהם, כעדות לרמת הפיתוח והקידמה של כל יישוב.
 
בסקר נבדקו קריטריונים נוספים של שביעות רצון התושבים, וכך, כ-83% מתושבי נתניה מרוצים מהדירה שלהם; 72% מרוצים מכמות השטחים הירוקים באזור המגורים שלהם; רק 65% מרוצים ממצב הכבישים והמדרכות באזור המגורים. ומבחינת משך זמן ההגעה לעבודה, כ-58% מתושבי נתניה מגיעים בתוך חצי שעה או פחות, ולכ-35% זה לוקח יותר.
יו"ר ארגון קבלני נתניה רפי זנזורי, ציין כי "נתניה היא אכן אחת מהערים האהובות והמבוקשות בישראל, הודות לרצועת חוף מרהיבה שיש בה, ולעובדה שהיא עדיין מציעה מחירי דירות סבירים ונוחים ביחס לכל ערי השרון האחרות. העיר בין המובילות בכמות התחלות הבנייה בשנים האחרונות, אך יחד עם זאת חסרות בה הרבה יחידות דיור ביחס לביקוש. ישנם תושבים רבים שילדיהם לא יוכלו להמשיך לגור בנתניה אם לא יגדל ההיצע וימומש פוטנציאל ההתחדשות העירונית. יש פוטנציאל לחידוש ולבניית אלפי דירות רק במרכז העיר, אזור הזקוק מאוד להתחדשות, אך לצערי הוא נזנח מעט מאחור בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש את זה ביותר בולשיט? (ל"ת)
    נתניתית 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נתניה ? צרפתיים לא נעימים והמון פשע (ל"ת)
    אודרי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רק לא נתניה !!
    כמה שקרים 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שקר !!
    סגור