ויראלי

קובי פרץ סופד לחברו: "בחמישי האחרון, דיברתי עליך"

הזמר ליאור פרחי הלך לעולמו בגיל 53, מדום לב. והרבה מפורסמים כבר העלו סטורים ושיתופים על האובדן של המוזיקאי המוערך שהקליט 11 אלבומים. ביניהם, היה קובי פרץ, ששיתף בצער עד כמה הקשר ביניהם היה ייחודי וחד פעמי
מערכת ice |  1
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן)
פרחי היה אחראי לשלל להיטים, מ"יש חשמל באוויר" המוכר לנו היטב, ועד ל"תיזהר ממנה", שקיבל עוד חשיפה בעונה המדוברת בהשתתפות "הבובלילים" בבית הכי נצפה במדינה, "האח הגדול". 
בין המפורסמים שספדו לזמר האהוב, בלט חברו הקרוב לבראנז'ה, קובי פרץ, ששיתף בעמוד האינסטגרם שלו את טיב היחסים ביניהם, ואת הצער שהוא מביע על האובדן שמכאיב מדינה שלמה. 
קובי פרץ כתב בצער: "נדהמתי לשמוע את הבשורות הקשות על מותו בטרם עת של חברי ליאור פרחי, זמר ענק ואיש מיוחד עם לב זהב. רק לפני שבוע אשתי ענבל וליאור נפגשו בחוג כדורגל של הילדים ודיברו על הא ודא". 
עוד המשיך פרץ: "בחמישי האחרון, דיברתי עליך עם רובי לוי חברינו היקר, ובשבת בבית הכנסת דיברתי עליך טובות. אנחנו מכירים שנים רבות ותמיד שמרנו על כבוד ופרגון, התחלנו בתחום בערך באותו הזמן לפני כמעט 30 שנה והופענו יחד המון! עוד מתקופת הסהרה ברעננה... מי ייתן ליאור ותנוח על משכבך בשלום. ברוך דיין האמת".
משפחת פרחי מסרו לעיתונות על האובדן המצער: "ליאור היה מאבני הדרך של המוזיקה הישראלית, הוא הקדיש את חייו לשימור המוזיקה המזרחית. ליאור נפטר מדום לב, הניח אחריו משפחה אהובה ושלושה ילדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הביצוע שלולשומר החומות.היה מדהים (ל"ת)
    Mtlk 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור