ויראלי

עומר אדם בהפתעת ענק: זה הלהיט הגדול שיוציא לו קאבר

עומר אדם מכין הפתעה למעריצים. הזמר האהוב שיתף מהאולפן שלו כי הוא מוציא שיר חדש והוא סיפק טעימה לביצוע שלו ללהיט הספרדי 'TUYO'. הוא גם סיפק הצצה אל מאחורי הקלעים של אולפן ההקלטות ולציוד שבו הוא משתמש
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
הזמר עומר אדם, שהתגייס למען ישראל בצורה מדהימה ויוצאת דופן מאז פרוץ המלחמה, קיבל לאחרונה את פרס "גיבור העורף" בזכות עשייתו הרבה, אבל כעת הוא מצליח להפתיע את המעריצים בשיר חדש.
עומר אדם מכין הפתעה למעריצים. הזמר האהוב שיתף מהאולפן שלו כי הוא מוציא שיר חדש והוא סיפק טעימה לביצוע שלו ללהיט הספרדי 'TUYO'. הוא גם סיפק הצצה אל מאחורי הקלעים של אולפן ההקלטות ולציוד שבו הוא משתמש.
 
בפוסט נכתב: ״אתמול בערב קיבלתי את פרס יקיר העורף מההסתדרות הציונית ואני רוצה להגיד כמה תודות, אבל רגע לפני זה אני רוצה לשתף אתכם ברגע פרטי - הרגע שבו קיבלתי את ההודעה על הזכייה, שלחתי הודעה לאמא ואבא שלי ולא אשקר אבל התחלתי לבכות. התפרקתי אחרי הרבה זמן. זה היה בכי של צער על המלחמה הזו, אבל גם של התרגשות, גאווה ותודה״.
 

עוד כתב הזמר על תקופת המלחמה: ״כשפרצה המלחמה, בהתחלה, היינו רק כמה אנשים בודדים ולא באמת ידענו מאיפה להתחיל, אבל כשאתה עוסק בטוב, הדברים פשוט קורים. אנשים פשוט נרתמו והתחילו להגיע ואיתם גם התרומות ודיוק הצרכים והמשימות. אני חייב תודה לסבא שלי ולמרים פרץ, שהעניקה לי את הפרס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה