ויראלי

כבר לא דם רע: קייטי פרי וטיילור סוויפט סוגרות מעגל

בין טיילור סוויפט וקייטי פרי היה בעבר סכסוך מתוקשר, במהלכו הוציאו השתיים מספר שירים שתקפו (לכאורה) אחת את השנייה. מאז התקיימה סולחה ששמה סוף ליריבות ביניהן. בסוף השבוע הגיעה פרי להופעה של סוויפט באוסטרליה והראתה שכל המשקעים הרחק מאחוריהן
רוני שיינר | 
טיילור סוויפט וקייטי פרי (צילום אינסטגרם)

בשנת 2013 נקלעו כוכבות הפופ טיילור סוויפט וקייטי פרי לסכסוך גדול ומתוקשר. השתיים ניהלו מאבק ממושך שכלל מספר שירים, בהם תקפו (כביכול) אחת את השנייה. בין השירים: "Bad Blood" של סוויפט, שנכלל גם במסגרת סיבוב ההופעות העולמי והמצליח שלה. 

בסוף השבוע האחרון הופיעה סוויפט בסידני. בקהל נכחה פרי, שהעלתה תמונות וסרטונים מהמופע. בין הסרטונים היה קטע מאותו שיר מפורסם, כאשר פרי מתעדת את סוויפט על הבמה ואז את עצמה. "יצאתי לראות חברה ותיקה זוהרת הלילה", כתבה, וצירפה סלפי משותף של שתיהן.  
 



היריבות בין השתיים החלה בשנת 2013, לאחר שפרי ניסתה לגייס עבור סבב ההופעות שלה כמה מהרקדנים שעבדו באותו הזמן במופע של סוויפט. כאשר שמעה על כך סוויפט, היא פיטרה אותם. בהמשך סיפרה בראיונות שונים שפרי ניסתה לחבל בסבב ההופעות שלה. 
 

בשנת 2017 התראיינה פרי לתוכניתו של של ג'יימס קורדן וסיפרה על אותו ריב מפורסם: "היו אז שלושה רקדנים שאני מכירה שהתקבלו למסע ההופעות שלה, והם ביקשו את האישור שלי לזה. אני אמרתי 'כן בטח, תעשו את העבודה, היא נהדרת'. כי אני לא הייתי באותו הזמן בסיבוב הופעות. אבל אמרתי שאני כנראה אצא לאחד בעוד שנה, אז שידאגו להוסיף בחוזה סעיף על 30 יום הפסקה מראש, למקרה שירצו להצטרף כשאני מתחילה. השנה עברה ואני סימסתי לרקדנים 'רק שתדעו שאני עומדת לצאת לסיבוב'. הם ענו 'סבבה, אנחנו נבדוק עם ההנהלה של המופע של טיילור לגבי זה'. הם בדקו ועל זה פוטרו. ניסיתי לדבר איתה והיא לא ענתה לי". 
פרי המשיכה והתייחסה לשיר שכתבה טיילור: "זה היה טיפשי מצידה לכתוב עלי שיר ואני אמרתי 'סבבה, אם ככה את רוצה לעשות את זה'". בהמשך הראיון, פרי הביעה מוכנות לפיוס: "אני חושבת בכנות שבנות מאוחדות יכולות לשפר את העולם". 
שנה אחרי, הגיעה הסולחה: לרגל מופע הפתיחה של סיבוב ההופעות החדש של סוויפט, פרי שלחה לה קופסה שמכילה ענף של עץ זית, כסימן לשלום. סוויפט בתגובה, פרסמה סרטון בו הציגה את הענף ואמרה: "הרגע נכנסתי לחדר ההלבשה ומצאתי את ענף הזית הזה. זה כל כך חשוב עבורי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה