ויראלי

בר רפאלי (שוב) הותקפה ברשת. מי יצא להגנתה?

בר רפאלי פרסמה השבוע תמונה רומנטית עם בעלה, איש העסקים עדי עזרא. בין התגובות לתמונה היו תגובות שליליות שביקרו את הזוג. סיגל שחמון קראה את התגובות והזדעזעה: "לפני שאתם שופטים אדם או מבקרים אותו, תשאלו את עצמכם מה הסיבה שזה יוצא ממכם"
רוני שיינר |  1
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
בר רפאלי שוהה בימים אלה במיאמי יחד עם בעלה, איש העסקים עדי עזרא. רפאלי, שאינה נוהגת לשתף תמונות של בעלה, חרגה השבוע ממנהגה ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה רומנטית שלהם, בזמן שהם מתנשקים. 

התמונה שעוררה סערה. בר רפאלי ועדי עזרא (אינסטגרם)
לרפאלי 3.8 מיליון עוקבים. התגובות לתמונה הנדירה מיהרו להגיע, כאשר חלק מהמגיבים הרגישו צורך לחלוק את דעתם השלילית על התמונה ולהעביר ביקורת על בני הזוג.
סיגל שחמון, מנחה ושחקנית שעוסקת בשנים האחרונות גם בעיצוב פנים, נחשפה לתמונה  ופרסמה סרטון לעוקבים שלה, בו הביעה זעזוע מהתגובות שראתה.

"לרוב אני נכנסת לרשתות החברתיות על מנת להעלות תוכן ולצאת. היום ראיתי תמונה של בר רפאלי ובעלה מתנשקים. אני מודה שזה חימם את ליבי, רגע לראות איזה רגע אחד של אהבה בתוך המציאות המטורפת שלנו", כתבה שחמון.
היא המשיכה: "במקרה או שלא, עיני נחו על התגובות שהיו שם, שחלקן היו מחממות לב ומשמחות וחלקן היו מלאות ביקורת, שיפוט, שנאה, פילוג ועוינות".

סיגל שחמון (אינסטגרם)
שחמון הוסיפה: "אותם אנשים שמרשים לעצמם כל כך בקלות להביא את החושך שיש בתוכם, כתוב שחור על גבי לבן. רגע לפני שאתם שופטים אדם או מבקרים אותו, תשאלו את עצמכם מה הסיבה שזה מה שיוצא ממכם. כי אנחנו אף פעם לא יכולים להוציא מהמערכת משהו שאין בנו, רק משהו שיש". 
בין המגיבים לדבריה של שחמון, הייתה חברתה הזמרת שרון חזיז, שכתבה: "מסכימה, בר דוגמא קטנה מאוד למשהו חשוב שאת מנסה לומר". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קינאה
    מאיר 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם אנשים קטנים ולא משמעותיים שמתים מקנאה על הצלחה. עליבות
    סגור