ויראלי

מושיק גלאמין זועם: "עובדים עלינו כאזרחים, עושים עלינו סיבוב"

מושיק גלאמין התייחס הבוקר לפרסומים על שחרור מפתיע של עשרות עצורים מנהליים פלשתינים מכלא עופר, בעקבות מצוקת מקום: "אולי אנחנו מטומטמים אם זה מה שקורה לנו מתחת לאף" 
רוני שיינר |  1
מושיק גלאמין (צילום יח"צ)
בשעות האחרונות פורסם כי עשרות עצורים מנהליים פלשתינים שוחררו בערב הקודם מכלא עופר. בצה"ל ובשב"כ הסבירו כי הוחלט לשחרר עצורים מנהליים שמעצרם מסתיים בחודש הקרוב בעקבות מצוקת מקום בבתי הכלא, על מנת לפנות מקום לעצורים רמת איום גבוהה יותר.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, טען מנגד כי העצורים שוחררו עקב הנחייה ישירה של ראש השב"כ כ'מחווה' לקראת הרמדאן: "לשירות בתי הסוהר אין שום שיקול דעת בנושא. מדאיג כי ביום שבו נרצחו שני יהודים, בוחר ראש השב"כ להעניק מחווה למרצחים, וזאת יום לאחר שלבקשת השב"כ הוארך מעצר מנהלי למתיישב יהודי בפעם השנייה". 
מושיק גלאמין הגיב הבוקר בזעם כלפי המעשה: "מישהו בבקשה יכול להסביר לי מה קורה במדינה הזאת? איך זה יכול להיות שאתמול שוחררו עשרות מחבלים בטענה שאין מספיק מקום. מחבלים, כן? אסירים מחבלים שוחררו סתם ככה. כאילו אין לנו חטופים בצד השני, כאילו אין לנו חיילים בצד השני. כאילו אנחנו לא במלחמה. כאילו אנחנו לא מחכים כל יום לבשורות טובות בקשר לאנשים שלנו שנמצאים שם בעזה". 
גלאמין המשיך: "עכשיו שחררו עשרות מחבלים. תגידו, עובדים עלינו כאזרחים? מי עושה עלינו פה את הסיבוב? וזה הממשלה, השב"כ, המוסד, צה"ל? מי חושב שאנחנו כאלה מטומטמים? ואולי אנחנו באמת כאלה מטומטמים אם זה מה שקורה לנו מתחת לאף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושיק גלאמין צודק אבל…
    אחת 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נשכח לו איך התחנף בזמנו לביבי ושרה
    סגור