ויראלי

שימי תבורי חוטף מכה: פרסם את מספרו ונפל קורבן להונאה

אחרי שפרסם את מספרו האישי, תבורי זכה לשיחות טלפון רבות, גם ממטרידים שניסו לנצל את מצבו, היה מי שהגדיל ואף התקשר לתבורי, ודרש תמורת התיק שאיבד הזמר 5000 שקלים, אך התברר כי התיק לא היה ברשותו וניסה לעקוץ
מערכת ice |  2
שימי תבורי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי שיהודית באומן חשפה השבוע כי בעלה, הזמר הוותיק והאהוב שימי תבורי איבד את התיק שלו המלא במסמכים חשובים ו-4,000 אירו במזומן, ברחוב כאשר הניח אותם על גג רכב נוסע ולא שם לב, ואיבד גם את הצ׳קים, כרטיסי אשראי, תעודת זהות, דרכון ומסמכים רפואיים חשובים של אשתו.
הזמר החליט בצעד נואש לשתף סרטון חריג שלו עם מספר הנייד הפרטי שלו והזוג אף הציע פרס כספי קטן לכל מי שיסייע להשיב את האבדה. כמובן שהיו כמה עוקבים טובים שעשו הכל גדי לעזור, אבל מסתבר שמישהו ניסה לעקוץ את שימי תבורי.
 
אחרי שפרסם את מספרו האישי, תבורי זכה לשיחות טלפון רבות, גם ממטרידים שניסו לנצל את מצבו, היה מי שהגדיל ואף התקשר לתבורי, ועל פי TMI: "טען שמצא את התיק ודרש תמורתו 5000 שקלים, אך עד מהרה התברר כנוכל. אחר הרחיק לכת וביקש שתמורת התיק תבורי ייתן לו את זכויות השירים שלו".
שימי תבורי מסר ל-TMI: "הרבה אנשים מטלפנים מטרידים, אומרים שמצאו את התיק אבל לא מצאו שום דבר, זה לא נורמלי, שיגעו אותנו כל היום, מרוב לחץ נתתי את מספר הנייד שלי, עכשיו אצטרך להחליף את המספר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סתם עושה פרובוקציות התימני הפצוע הזה זמנך עבר לך לבית א (ל"ת)
    ע 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אין על עם ישראל (ל"ת)
    ליאור 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור