תרבות ופנאי

יהודית באומן חושפת: "קשה לי להוריד דמעות, העיניים כבר התייבשו"

בריאיון שערכה עם TMI, יהודית באומן חושפת כי מצאה קופסה קטנה השייכת לבתה אשר נפטרה ממחלת האנורקסיה, ובה היה סכום של 1,000 שקל אשר מיועדים לבת המצווה של אגם, בתה של קארין. "אין לך מושג מה זה עושה לי", אמרה

מערכת ice | 
יהודית וקארין באומן (צילום אינסטגרם)
יהודית באומן, אמה של קארין באומן ז"ל שנפטרה ממחלת האנורקסיה, שיתפה בריאיון שנערך עם TMI באחד הדברים המרגשים ביותר שבתה השאירה. באומן אמרה כי היא מצאה קופסה קטנה ובה סכום של 1,000 שקל מקופלים, כאשר הוצמד אליהם פתק ובו נכתב שהכסף מיועד לבת המצווה של אגם, בתה של קארין.
"אין לך מושג מה זה עושה לי", אמרה באומן. עוד היא הוסיפה כי בקרוב תיערך בת המצווה של נכדתה אגם, וכי את האירוע יפיק שון בלאיש בתרומה. גם עדן חסון צפוי להופיע באירוע שיתקיים באולם בנתניה. "קשה לי להוריד דמעות, העיניים כבר התייבשו מרוב התרגשות", שיתפה.
 
כזכור, בעבר קארין באומן שלחה לאמה מכתב שכותרתו "תקשיבי ללב שלי", ובו היא תיארה את התמודדותה הקשה עם המחלה: "החלטתי להפסיק סופית לנסות להילחם במחלה! עברתי כבר מספיק קשיים בחיים ועדיין אני עוד עוברת מסע של קשיים ומצוקה נפשית, אני מאוד חולה ומכורה למחלה גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית במיוחד".
על פי הערכת "מרכז המידע והמחקר של הכנסת" ישנם כיום בין 69,000 ל-97,000 צעירים ובני נוער הסובלים מהפרעת אכילה, המהווים כ-8 אחוזים מבין הישראלים בגילאי 15-24. עם התפרצות מגפת הקורונה בשנת 2020, בעקבות גורמי סיכון שונים ביניהם הבידוד החברתי והדגש הציבורי שהושם על מניעת השמנה, נמצא ששיעור הסובלים מהפרעות אכילה גדל בשנת 2021 גדל ביותר מ-50 אחוז בהשוואה לשנת 2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה