ויראלי

רני רהב נפרד בכאב: "איזה אסון כבד, המומים כל כך"

רהב כתב ברשתות החברתיות: "כשהייתי שופט בכוכב הבא עומר התמודד והיה פשוט עילוי עילוי עילוי ענק. בחור צנוע, עדין, נעים ומוכשר. איזה ילד מרגש. אין לי מה לומר הערב להורים, אורנה ומשה דץ. אין מה לומר על ילד שעולה לשמים בגיל כזה. אין מה לומר להורים המדהימים מלח הארץ הזו שבכל בית אוהבים את המשפחה הזו"
מערכת ice |  2
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
רני רהב נשבר בכאב. אחרי הטרגדיה האדירה שחוו אורנה ומשה דץ, כאשר איתם אבל כל עולם המוזיקה, כשנודע כי הזמר עומר דץ, בנם בן ה-30, הלך לעולמו. על פי המשפחה, דץ עבר התקף אפילפסיה בביתו בגבעתיים ושם נקבע מותו, ההורים התקשו לשאת את הבשורה המרה והיח"צן השתתף בצער עם מסר מרגש.
רהב כתב ברשתות החברתיות: "כשהייתי שופט בכוכב הבא עומר התמודד והיה פשוט עילוי עילוי עילוי ענק. בחור צנוע, עדין, נעים ומוכשר. איזה ילד מרגש. אין לי מה לומר הערב להורים, אורנה ומשה דץ. אין מה לומר על ילד שעולה לשמים בגיל כזה. אין מה לומר להורים המדהימים מלח הארץ הזו שבכל בית אוהבים את המשפחה הזו. איזה אסון כבד. מי יתן ולא תדעו צער לעולם. מהילה וממני המומים כל כך".
מהמשפחה נמסר על האירוע הטראגי: "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה. ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי. תודה, משפחת דץ".
 
דץ הצעיר בוגר מגמת תאטרון בתיכון ע"ש תלמה ילין ומחזור 2018 בבית הספר למשחק בסטודיו לאמנויות מיסודו של יורם לווינשטיין. הוא עשה את הפריצה הגדולה שלו בעונה הראשונה של ״הכוכב הבא״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה טוב לעשירים
    ביזיון 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקקני
    סגור
  • 1.
    כואב הלב! (ל"ת)
    יהונתן 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור