ויראלי

נטע ברזילי: "הן מרוויחות מלא טראפיק, וזה טראפיק של שנאה"

אחרי צפייה בטיקטוק, נטע ברזילי מעבירה מסר בסטורי משלה: "אני פשוט רוצה לראות תוכן טוב ואומנותי ומפרה. מעניין אם רק אותי הטיקטוק מטרגט רק לרכילות והכנת מזון בשמן עמוק" 
רוני שיינר |  5
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
נטע ברזילי פרסמה אמש סטורי בו שיתפה את תחושותיה בעקבות צפייה בתכנים שונים בטיקטוק. "מחשבת לילה, אני גוללת בטיקטוק ואני רואה מלא סטורי טיים של בחורות שמספרות על מישהי שגנבה להן, או מישהי שאמרה להן, או מישהי שקיללה את הבת שלהן והן אף פעם לא אומרות מי זאת", אמרה ברזילי והמשיכה: "ואז הן מרוויחות מלא טראפיק מזה, וזה טראפיק של שנאה. ואנשים אוהבים לחפש מישהו להאשים ולצלוב אותו. ואז הם מפיצים אנרגיה קשה ברשת. וזה קשה".  
 
ברזילי המשיכה: "כולן רוצות לדעת מי הסלבית שלא תייגה אותך, כולן רוצות לדעת מי המורה שאמרה לבת שלך לא להביא קופסאות אוכל לבית ספר. הג'וס המרושע הזה שמספק אצלנו משהו, כאילו שאנחנו מחפשים מקום לתעל אליו את האנרגיה השלילית שלנו ולזרוק אותה על אדם אחד. כי קשה לכולם עכשיו, ממש. ואין אנרגיה טובה וצריך אנשים שיפיצו אנרגיה טובה".
 
נטע ברזילי (אינסטגרם)
כדי לוודא שהמסר עבר כפי שהתכוונה, ברזילי כתבה: "אני פשוט רוצה לראות תוכן טוב ואומנותי ומפרה. מעניין אם רק אותי הטיקטוק מטרגט רק לרכילות והכנת מזון בשמן עמוק".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טיק טוק נותן לראות מבחר תכנים
    רחל 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש את האופציה לדלג על מה שאת לא רוצה. אני לומדת קוראנית וקצת יפנית, כולל מתכונים של אוכל מהאיזור. אני מנצלת את טיק טוק להסברה בעת הזאת. ושוב, כמו בכל רשת חברתית הבחירה היא שלך! אני בוחרת לראות מה שאני אוהבת.
    סגור
  • 4.
    רצחה בקליפ את הבחור המסכן
    ג'רי הראל 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת שבקליפ רצחה את הדוגמן שסרב להתחתן אתה וזכתה ללגיטימאציה כי "זה מהקבוצה המוחלשת" מדברת על מוסר ואהבת אדם ובלי קשר, נחמד מצדה להגיד את הדברים האלה
    סגור
  • 3.
    זה שזה מה שמפריע לך אומר שאת אחותי (ל"ת)
    חנה'לה 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא נוגעת בבשר חיים שלי
    רון חואן 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמן עמוק? מה זה?. ובאמת חלאס עם הסיפורים המוערכים בהם אתם אך פעם "לא רוצים לנקוב בשמות" אבל לא חוסכים בפרטים מדומיינים של שנאה.. שימות כל אויבינו הבאים עלינו, אמן!
    סגור
  • 1.
    לא מוכרכים לניות בטיק טוק (ל"ת)
    שלי 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור