ויראלי

אילנית לוי משתפת בדמעות: "הלב לא מפסיק לבכות"

בסטורי שהעלתה מגישת קשת 12 והדוגמנית המבוקשת, היא עודדה את מיכל פעילן והתייחסה למצב הבלתי מתקבל על הדעת עליו דיברה: "הלב לא מפסיק לבכות, לא מפסיק", עם תמונה של פעילן הדומעת
מערכת ice |  3
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
אחרי שכתבת הרווחה של חדשות 12, מיכל פעילן, עלתה לשידור בתוכניתו של רפי רשף בקשת 12, והתפרקה בדמעות אחרי שסיפרה על הדיון שנערך אמש (שלישי) בכנסת בנוכחות משפחות החטופים - בנוגע למצב החטופות בשבי החמאס, הלב של אילנית לוי יצא אליה.
בסטורי שהעלתה מגישת קשת 12 והדוגמנית המבוקשת, היא עודדה את פעילן והתייחסה למצב הבלתי מתקבל על הדעת עליו דיברה: "הלב לא מפסיק לבכות, לא מפסיק", עם תמונה של פעילן הדומעת.
במהלך השידור, מיכל פעילן נשאלה על ידי רפי רשף האם "הפוליטיקאים שתקו או בכלל לא היו שם?", וזו החלה לבכות ואמרה: "קשה לי לדבר, מיררתי בבכי היום בכנסת. לא חשבתי שזה יתפוס אותי ככה. זה היה דיון מאוד קשה".
בהמשך, אחרי שהתאוששה מעט, השיבה על השאלה של רפי רשף: "שרים לא היו שם, הייתה שם חברת הכנסת פנינה תמנו שטה שייאמר לזכותה הייתה מאוד רגישה במהלך הדיון, והיו עוד כמה נציגים מהקואליציה כן. חברי כנסת וחברות כנסת. אבל אני יודעת שהיו שרים וחברי כנסת שהוזמנו ולא הגיעו".
פעילן המשיכה ושוב התפרקה: "אני מצטערת שאני מגיבה ככה אבל התסכול שהיה הבוקר בדיון... וואי, זה ממש קשה לי לדבר. אתה שומע אימהות שמתחננות, שאומרות אונסים לנו את הילדות, אתם יוצאים לפגרה". בשלב זה, פעילן שוב התפרקה בבכי ואמרה: "וואי, למה אני בוכה ככה". צפו בתיעוד: 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פעילן תיזכר בהיסטוריה כשופר המחאה שהביאה ל7/10, (ל"ת)
    דראון עולם 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בעיקר התמיכה התקשורתית לסרבנות שעודדה את חמאס (ל"ת)
    מרב דנון עצובה 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עוד חלולה שחררי אותנו (ל"ת)
    רומי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור