ויראלי

נגה ניר נאמן חוטפת: "לכי לבדוק סנדוויץ' בארומה, מגוחכת"

שי גולדשטיין עקץ את כתבת חדשות 13 הוותיקה: "נגה ניר נאמן.. בחייאת.. לכי לבדוק כמה עולה סנדוויץ' בארומה בנתב"ג ובאיזה בית מלון הכל כלול בטורקיה נותנים גם ארטיקים חינם בבריכה ותחסכי מאיתנו את התגובה הפבלובית המביכה שלך: "אנחנו רואים כאן ראש ממשלה במצב שקשה לו לנהל מלחמה"... מגוחכת"
מערכת ice |  9
נגה ניר נאמן (צילום יחצ)
התיעוד שהוצג בתכנית 'אזור מלחמה' של רביב דרוקר ברשת 13 ניסה להוציא באור שלילי את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר הוא נשמע נוזף בצוותו על אופן הניהול של מסיבת העיתונאים טרם החלה כאשר ירד לפרטים והעיר פעם אחר פעם, אבל נראה שרוב הציבור חושב שהושגה התוצאה ההפוכה והדבר הראה כי ראש הממשלה דווקא חד מאוד.
מגיש ערוץ 14 שי גולדשטיין שיתף: "אני מהמר שנתניהו עשה על דרוקר סיבוב מבריק. הוא ידע שדרוקר לא יוכל להתאפק. החבר'ה באולפן של דרוקר רואים מציאות הפוכה כי מה שנראה בסרטון זה ראש ממשלה בטוח, מפוקס, ששולט בכל הפרטים ומבין יותר טוב מכולם מה צריך לעשות עד הרמות הגבוהות ביותר".

עוד הוסיף: "התחושה מהסרטון הזה היא שאם הוא מנהל ככה את המלחמה אז אנחנו בידיים טובות. וזה בנאדם בן 75, עם בקע, שעה לפני ניתוח. השנאה של הדרוקרים הופכת אותם לעוורים וכל-כך קלים לתמרון. יושבים שם באולפן כמו חבורת שוטים שלא מבינים מה הם רואים בכלל".
לסיום כתב: "ונגה ניר נאמן.. בחייאת.. לכי לבדוק כמה עולה סנדוויץ' בארומה בנתב"ג ובאיזה בית מלון הכל כלול בטורקיה נותנים גם ארטיקים חינם בבריכה ותחסכי מאיתנו את התגובה הפבלובית המביכה שלך: "אנחנו רואים כאן ראש ממשלה במצב שקשה לו לנהל מלחמה"... מגוחכת".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שי גולדשטיין
    רותם 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקקן שאין גרוע ממך. אתה היית שמאלני ביותר. בשביל לרצות את המעסיקים שלך. אתה לא בוחל בשום אמצעי! זרקו אותך מכל מקום. אתה איש דוחה ומגעיל.
    סגור
  • 8.
    הוכחתם שוב שהשלטון לא יגיע אליכם יותר
    יסלה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום דיבר עוד שמאלן רשע מהערוץ הזה ואמר שאם בבחירות הבאות הימין ינצח אנחנו נבעיר את ת"א. לא מעניין אותי מבתי משפט כולכם מעצר מנהלי שיפוצץ לכם את הצורה תעופו לנו מהמדינה תעופו לנו מהחיים.
    סגור
  • 7.
    כשלון מוחלט, של משיח השקר נתניהו. (ל"ת)
    אלי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כן, ממש מפוקס. אפס במשא ומתן, אפס בקבלת החלטות, אפס בכא
    אפס באמינות 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניהול כושל ללא השגת יעדים ללא שביעות רצון לקוחות ללא רווחים
    סגור
  • 5.
    נו
    מדינה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שי גולדשטיין שופר חנפן של ביבי. באמת אין לו מחצית השכל שיש לנגה ניר נאמן.
    סגור
  • 4.
    טוב שיש אתכם
    מציאות 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כי לולא אתם איש לא היה יודע מה יש לגולדשטיין האומלל והעזוב והמתקרבן לספר לעולם. נגה ניר נאמן אכן לא מאד מוצלחת במה שהיא עושה ובכל זאת גולדשטיין אף נופל ממנה - וזה אומר הכל. את גולדשטיין מדינת ישראל לא מעניינת כהוא-זה. מה שמעניין אותו זה רק הקיסר הסגול. אבודה המדינה שאלו הם יושביה.
    סגור
  • 3.
    נגה נאמן תעמולנית מערוצי התבהלה
    רק 14 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    9 3
    נו באמת ערוץ 13 בשפל כמו כל הכתבים המורעלים המסיתים והחדלי אישים. הם הכל חוץ מאנשי תקשורת מדובר בהנדסת תודעה ועיתונאות שמבוססת על שקר שינאה והסתה ללא זיקה למקצוע
    סגור
  • 2.
    ביום שתפסיקו להשמיץ את נתניהו.....
    אורה 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אני אומרת לכל שונאי נתניהו ביום שתפסיקו לשנוא את נתניהו ולרדת עליו כל היום ביום ההוא האזרחים יאמינו לכם סוף סוף והעם ידיח אותו כל עוד אתם שונאים אותו העם אוהב אותו עם ישראל זה הפוך על הפוך
    סגור
  • 1.
    השליחות של דרוקר,רזי ברקאי ו"שאר הירקות" האחרים מעבירה
    מוש 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אותם על דעתם וכנראה גם משבשת אותה. דרוקר, עשית "כמעשה בלעם בן פעור".
    סגור