ויראלי

הכלה ששיגעה את עומר אדם משנה את השם: "נולדתי מחדש"

ההסבר של מורן אסולין שהחליטה לשנות את שמה הפרטי למירן הוא: ״נולדתי מחדש״. כאמור היא הספיק בשנה האחרונה גם להתגרש, להתארס לגבר אחר שגם ממנו בימים האחרונים החליטה להפרד והודיעה שביטלה את החתונה השנייה, שרבים חיכו לראות איזו הפתעה תכין
מערכת ice |  2
הכלה מורן בן אסולין (צילום אינסטגרם/ מורן בן אסולין)
אחרי שהודיעה על ביטול החתונה שלה, קצת יותר משנה אחרי החתונה הקודמת שלה בה גנבה את ההצגה לעומר אדם], הכלה המדוברת מורן בן אסולין שינתה את שמה הפרטי, על פי יפעת הללי ממאקו ומעתה תתרגלו לקרוא לה מירן בן אסולין
ההסבר שלה לשינוי הוא: ״נולדתי מחדש״. כאמור היא הספיק בשנה האחרונה גם להתגרש, להתארס לגבר אחר שגם ממנו בימים האחרונים החליטה להפרד והודיעה שביטלה את החתונה השנייה, שרבים חיכו לראות איזו הפתעה תכין.

הזוג המאושר המתגורר בקריית גת, עתיד היה להתחתן ב-16/7 באולפני OPA הממוקמים באשקלון, ולאירוע היו צפויים להגיע יותר מ-800 אורחים. החתונה כבר לא תופק על ידי שון בלאיש, אשר מסר: " מתרגשים להפיק את החתונה של מורן אסולין ובן זוגה ירין".
עוד הוא סיפר: "החתונה תתקיים בדרום ולא במרכז בכדי לחזק את תושבי הדרום, ואת בעלי העסקים בדרום. החתונה תראה כאילו זו הפעם הראשונה שמורן עומדת תחת חופה אלגנטית וקלאסית"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לירון, תברך ברכת הגומל..ניצלת! (ל"ת)
    יעל 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בדיחה (ל"ת)
    זיזי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור