בריאות

תושב קריית גת דקר שוטר באשדוד: הסיבה המפתיעה נחשפת

שוטרי תחנת אשדוד הוזעקו לרחוב ההסתדרות בעיר בעקבות דיווח על אדם חשוד משתולל ברחוב, עם הגעתם התנפל אותו אדם על אחד השוטרים, פצע אותו קלות באמצעות סכין ונעצר על ידי השוטרים, מדובר בתושב קריית גת שאינו בריא בנפשו
מערכת ice | 
סכין (צילום משטרת ישראל)
לפני זמן קצר הוזעקו שוטרי תחנת אשדוד בעקבות דיווח על אדם חשוד משתולל ברחוב ההסתדרות. עם הגעת השוטרים וזיהוי החשוד, הוא התנפל על אחד מהם, פצע אותו קלות ברגלו באמצעות סכין, ומיד נעצר ע״י השוטרים.
השוטר מקבל טיפול רפואי במקום. החשוד כבן 36 תושב קרית גת, נעצר כאמור לחקירה. מתחקור ראשוני עולה החשד כי מדובר באדם שאינו בריא בנפשו.
לפני קצת יותר מחצי שנה לוקה בנפשו, צעיר בן 23 דקר שוטר בבית בשכונת רמות בירושלים שנפצע באורח קשה ופונה לבית חולים שערי צדק בעיר. השוטרים הגיעו לבית מגורים בעיר בעקבות דיווח של אישה על אדם המשתולל ומשליך חפצים. השוטרים נכנסו לדירה, הבחינו בנזק שנגרם לה ועצרו את אותו אדם.
בקיץ האחרון המשטרה עצרה אדם, תושב בת ים בתחילת שנות ה-40 לחייו שחדר לבית המשפחה בהוד השרון ושם לעיני העיניים ההמומות של הנוכחים, ביניהם און רפאלי,  איים כי ייצא למסע רצח אם לא יזכה לפגוש את הדוגמנית לכאורה. 
על פי ממצאי החקירה במשטרת כפר סבא, לאיש הוסבר כי בר כבר לא מתגוררת בבית משפחת רפאלי. הוא התרצה ועזב את המקום לא לפני שהוא משגר סדרת מסרים מאיימים כי אם לא יפגוש אותה, הוא יפגע בעצמו ובסביבה. האיש ייבדק על ידי אנשי מקצוע כדי להבין אם הוא לוקה בנפשו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה