ויראלי

ידין גלמן: "אנחנו עם מדהים, אבל זה לא מספיק"

לרגל ציון חצי שנה למלחמת "חרבות ברזל", כוכבי הביצה משתפים טקסטים שכתבו מדם לבם. לכולם בקשה אחת זהה: החזירו את כל החטופים. השחקן ידין גלמן: "כולנו ממשיכים לחיות, בקושי. כשהם בעזה- כולנו בעזה" 
רוני שיינר | 
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)
חצי שנה עברה מאז שנפתחה מלחמת "חרבות ברזל". משעות הבוקר, כוכבי הביצה מפרסמים טקסטים ברשתות החברתיות שלהם ומתייחסים למצב. 
השחקן ידין גלמן, שנפצע במהלך קרב בבארי, אושפז במצב קשה ועבר הליך שיקום, כתב: "בוקר אחד יפה הפך להיות התקופה השחורה ביותר בחיינו. חברים שיצאו לרקוד, רצו אל מותם. חבריהם ששרדו, עדיין אוספים את השברים. חטופים, חטופות, אהובים ואהובות שלא ראו אור יום כבר שישה חודשים. וכולנו, ממשיכים לחיות, בקושי. אנחנו עם מדהים, אנשים מדהימים, אבל זה לא מספיק. לא בשביל מי שעדיין שם. כשהם בעזה- כולנו בעזה".  

נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר: "כל יום חושבת על החטופים ומתפללת שיחזרו, כל יום מתפללת לשלום החיילים, כל יום נזכרת במה שקרה בשביעי באוקטובר, כל יום כואבת את כאבם. כל יום. כל יום. כל יום. וזה אף פעם לא יחלוף, והימים יעברו והזמן הפעם לא יעשה את שלו. זה יישאר איתי לנצח. תחזירו את כולם כבר!". 

סטטיק (אינסטגרם)
סטטיק: "לחלק העולם עצר מלכת, ולחלק הוא נדם. לחלק התקווה עדיין דועכת, ולחלק היא לא הייתה שם מעולם. לחלק כבר חצי שנה חשוך במנהרות, וחלק מנסים לחיות רחוק כדי לא לראות. וכל אחד הוא חלק, וגם מודה בזה אולי, ורק דבר אחד הוא של כולם- חצי שנה זה יותר מדי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה