ויראלי

הצל חוגג: "מת ממחלת הסרטן, עיתון הארץ הם האויב"

הצל כתב באינסטגרם שלה: "המחבל וליד דקה שרצח את החייל משה תמם ז"ל מת ממחלת הסרטן בתאו בכלא. שתבינו מי היה המפלצת, וליד חטף ועינה את החייל משה תמם ז"ל במשך 72 שעות, אבל בישראל כמו בישראל עיתון הארץ קראו לשחררו וטענו שהוא ראוי"
מערכת ice | 
יואב אליאסי - הצל (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
המחבל וליד דקה שחטף ורצח לפני 39 שנים את החייל משה תמם ז"ל, מת בבית החולים לאחר שסבל ממחלה ממנה לא קם. לפני כחצי שנה הגיש המחבל לוועדת השחרורים של בית הכלא, בקשה לשחרור מוקדם בעקבות מצבו הבריאותי, לאחר ביקורת ציבורית והפגנות שיזמו בני משפחתו של החייל משה תמם, החליטה וועדת השחרורים לא לאשר את הבקשה וגזרה עליו לסיים את חייו בכלא. מי שחגג זאת, הוא הצל יואב אליאסי.
הצל כתב באינסטגרם שלה: "המחבל וליד דקה שרצח את החייל משה תמם ז"ל מת ממחלת הסרטן בתאו בכלא. שתבינו מי היה המפלצת, וליד חטף ועינה את החייל משה תמם ז"ל במשך 72 שעות, הוא דקר אותו בכל איבר בגופו עשרות פעמים, עקר את עיניו של החייל והוריד לו את איברי המין וכל פעם שהוא איבד את ההכרה, החזירו אותו לעוד עינויים".

עוד כתב: "מדובר על אחד ממקרי ההתעללות הקשים והסדיסטיים ביותר שידעה ישראל (עד כדי כך קשה שעד היום לא מספרים הכל) ואז כשהוא גמור וקטוע איברים, הוא עשה את הדבר האכזרי ביותר- הם אמרו לו אתה משוחרר, הוציאו אותו החוצה וכשהוא רץ המחבל הסדיסט ירה לו בגב. מחבל נתעב שהנוחבה לקחו ממנו השראה".
 
לסיום כתב: "אבל בישראל כמו בישראל עיתון הארץ קראו לשחררו וטענו שהוא ראוי ועורכי דין יהודים ייצגו אותו וביקשו עבורו רחמים ואפילו הציגו הצגה על חייו בתאטרון בישראל עם שחקנים ישראלים שהתחברו אליו. אבל בית משפט החליט שהמחבל ירקב בכלא עד שהסרטן יאכל את גופו ושם יגמור את חייו. זה רק מראה ששני חוקים צריכים לעבור: הראשון זה גירוש משפחות המחבלים והשני זה חוק מוות למחבלים ורק כדי למנוע ממשפחת הקורבנות את הסבל הזה... ועיתון הארץ הם האויב!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה